Even voorstellen, nieuw forum lid!

Gestart door MaxieS70, 18-01-2006 22:00:54

Vorige topic - Volgende topic

MaxieS70

Hallo mede Volvo rijders!

Ik lees al een geruime tijd mee op dit forum en heb besloten om mij toch eindelijk maar eens aan te melden  ;D

Wie ben ik?
Ik ben dus Max, 20 jaar, studeer HBO Management Economie en Recht in Breda en woon in Oosterhout NB. Ik werk inmiddels al 3 jaar in een bouwmarkt(dat bevalt goed mede door de 20% personeelskorting ;) )

Wat ik zoal in mijn vrije tijd doe? Ik rijd een Volvo 480 Turbo en daar gaat wel aardig wat vrije tijd inzitten kan ik je zeggen...  :P ik rijd deze auto inmiddels een half jaar zonder noemenswaardige problemen en dat viel mij niet tegen als ik kijk naar het bedrag dat ik betaald heb voor deze wage.
Verder rijdt ik in de zomer met een RC wagentje op benzine, een vrij dure hobby maar een erg leuk tijdverdrijf  ;D
En voor de rest leuke dingen doen met vrienden etc.

Waarom Volvo?
Op jonge leeftijd ben ik samen met mijn vader gaan kijken bij de Volvo dealer omdat mijn vader eindelijk eens een echte auto wilde na jarenlang nissan te hebben gereden. Daar hebben we onze nissan sunny ingeruild voor een 940 bomvol met opties. Toen had ik al een voorkeur voor de 850 maar de 940 was op dat moment aantrekkelijker omdat het om een showroom model ging wat eruit ging.
Op dat moment ben ik besmet geraakt met het Volvo virus, dat virus raak je nooit meer kwijt, nu snap ik eindelijk de slogan "Volvo for life"  ;D
De 940 is van 1998 en heeft nog maar 75000 km gelopen. en ziet er uit en rijdt als nieuw natuurlijk  ;)

Mijn 480 Turbo is van 1990 en heeft 218 dk gelopen (212 dk bij aankoop half jaar terug)
Ik had op moment van aankoop niet echt een auto nodig omdat ik er thuis altijd wel 1 kan gebruiken (940 of kia carens) dus zocht ik een goedkope volvo om wat op te knappen in mijn vrije tijd.