Het is een witte geworden

Gestart door FGG, 19-01-2006 08:54:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FGG

Citaat van: M a r c op 23-01-2006 11:25:12
Wat is het nou? Laten zoals ie is? Of nieuwe achterlichten en witte knippers 'mag' dan wel? Dan moet je het helemaal doortrekken, dus álles vernieuwen of gewoon helemaal origineel laten, niet een beetje van dit een een beetje van dat....  ;)
Ik laat 'm lekker zoals ie is. Misschien dat ik de achterlichten nog eens vervang, omdat ze niet helemaal mooi zijn, maar dan wel originelen, zoals 't hoort. Ik begrijp uit 't verhaal van DopdeDouwer dat 't een behoorlijke classic is/kan worden. 't Lijkt me dat ik 'm dan maar het beste origineel kan houden.
DopdeDouwer: bedankt voor 't research-werk. Tof!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Johann

Beetje verlagen, iets grotere wielen en verder niets aan doen.

Dat model 1 heeft wel wat.

850maniak

Ik zou 'm helemaal niet verlagen, en de cetus 6 spaaks lekker er onder laten. Maar ja, over smaak valt niet te twisten.

Wouter ()

Citeer
Ik laat 'm lekker zoals ie is. Misschien dat ik de achterlichten nog eens vervang, omdat ze niet helemaal mooi zijn, ....................
Citeer

Achterlichten er gewoon afhalen en even spuiten met blanke lak.... heb ik ook gedaan en ze zijn als nieuw. Scheelt een hoop euro's....

850maniak

Blanke lak over je achterlichten en dan gefixt???Verder niets?

thuur

Citaat van: M a r c op 23-01-2006 11:25:12
Citaat van: thuur op 20-01-2006 14:41:19
Lekker zo laten als ie is!

Eventueel kun je V70 achterlichten en dito-witte knippers op de spatborden kiezen. Maar verder: hoe strakker hoe beter.


Dit is toch wel de oer-850-Estate, daar moet je geen geweld aan doen met 'look-a-like'-jongere bumpers en lichten ;)


Gr 8)

Wat is het nou? Laten zoals ie is? Of nieuwe achterlichten en witte knippers 'mag' dan wel? Dan moet je het helemaal doortrekken, dus álles vernieuwen of gewoon helemaal origineel laten, niet een beetje van dit een een beetje van dat....  ;)

;D

Mijn standpunt is origineel of beter dan origineel ;)


En ik heb gewoon een hekel aan de kleur oranje :P


Gr ;D

FGG

Citaat van: Wouter P op 23-01-2006 13:53:01
Achterlichten er gewoon afhalen en even spuiten met blanke lak.... heb ik ook gedaan en ze zijn als nieuw. Scheelt een hoop euro's....
Ik denk niet dat dat voldoende is. Bij deze lijkt 't alsof ze geprobeerd hebben om ze schoon te maken met een te agressief middel. Er lopen vanaf een ruwe plek, bovenaan, allemaal 'straaltjes' van verwering naar beneden. Ik zal eens kijken of ik 't op een foto kan vastleggen.
Ik had al begrepen dat 2 nieuwe units rond de 200 euri kosten :-[

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thuur

Die foto kun je je besparen, dat hebben ze nl. allemaal in meer of mindere maten.

Er zijn zat topic hierover, kijk maar eens mbv de geavanceerde zoekfuntie ;)


EstateServices is volgens mij de goedkoopste leverancier van achterlichtunits. De onderste gedeelten zijn het duurst (die zullen wel vaker kapot gaan zal Volvo gedacht hebben :-X).

Als je nou ook nog even lid wordt van de 850 Club krijg je ook nog een mooie korting daar ;D

Nee, ik werk er niet....


Gr 8)

Taranis

Citaat van: M a r c op 23-01-2006 11:22:23
Citaat van: Taranis op 22-01-2006 14:54:44
Citaat van: DopdeDouwer op 22-01-2006 14:18:25
Wees er maar zuinig op en ben blij dat je m niet wil ombouwen tot >'94 daar zijn er al genoeg van  ;)

Juist, 't is een mooie bak zoals ie is  8)  Ombouwen naar MY95 staat leuk bij de T5-R en R versies,

???  Die zijn áltijd al van het nieuwe model....

Je hebt gelijk, ik dacht sneller dan ik typte... ik bedoelde dat de nieuwe koplampen leuk staan bij de T5-R en de R-versies  8)

850maniak

Bij estate services kan je ook gebruikte onderdelen aanschaffen, heb er een hoedeplank en rollo weggehaald. Rubberen matten, wangetjes e.d.  Er is een hoop deskundigheid. Koplampen voor mijn 940 scheelde de helft met de dealer!
Voor achterlichunits kijk ff op marktplaats, kompleet € 125,- 2 stuks.

BenC70ES

Citaat van: thuur op 23-01-2006 14:39:13
En ik heb gewoon een hekel aan de kleur oranje :P

Daar ben je niet alleen in Thuur  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elmarconi

Haha, gespot.  Vanochtend 08:30 uur, Wolter ten Catestraat, wachtend voor de verkeerslichten, ri. E'de.
Da's wat anders dan een Alto. Hij ziet er erg mooi uit!

--
Autogas Inside . . .

Gmid

Oh, zit ie hier in de buurt... Dan zal ik m binnenkort ook nog wel een keertje spotten.
Volvo C30 '12

FGG

Citaat van: elmarconi op 24-01-2006 09:38:37
Haha, gespot.  Vanochtend 08:30 uur, Wolter ten Catestraat, wachtend voor de verkeerslichten, ri. E'de.
Da's wat anders dan een Alto. Hij ziet er erg mooi uit!
Zij ook! (m'n vrouw op weg naar haar werk) ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: thuur op 23-01-2006 16:41:04
Als je nou ook nog even lid wordt van de 850 Club krijg je ook nog een mooie korting daar ;D
Dat had ik al gedaan :)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: