Het is een witte geworden

Gestart door FGG, 19-01-2006 08:54:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

PeterHC

#60
Gefeliciteerd met je witte estate, ik heb eigenlijk dezelde maar dan een rode (zie onder nieuwe leden brandweerauto) en ook eentje met weinig kilometers (161000 momenteel) en 09-02 komt er een LPG installatie in, hopelijk zit de RDW te slapen want dan wordt het een G3 installatie.

Groeten

Peter

fearless

Hey gefeliciteerd met die witte, leuk om hem weer terug te zien.  ;D

Ik heb ook even in je andere topic gereageerd, maar maak je nergens zorgen over. Zoals ik het in het topic no go's zij bedoel ik het niet helemaal. Ik denk dat je nog wel een hele tijd plezier kan hebben van deze auto.

Dus ik zou zeggen veel fijne kilometers met de auto. En houd hem zo mooi wit.  ;)

KIM

Ik kom eigenlijk niet vaak op deze afdeling van het forum, maar je PB'tje heeft mij toch nieuwsgierig gemaakt. Je hebt een bijzonder mooie auto en ik zou ook niets doen aan de koplampen; dit maakt de auto uniek. In deze uitvoering is de 850 estate maar ongeveer 1 jaar gebouwd.
Ik heb bij mij de knipperlichten aan de zijkant vervangen door witte (16 euro / stuk) want ik vindt het oranje van deze lampjes afbreuk doen aan het geheel. Hetzelfde vind ik ook van de achterlichten, maar die zijn bij mij perfect (niet dof dus) en erg duur om te vervangen.
Ik wens je heel veel plezier met je aanwinst, maar ben er zeker van dat dat gaat lukken. Ik heb al een enorme kilometerstand bereikt (op gas) en denk daar nog zeker wel 2 ton bij te kunnen zetten. Volgens mij is de 850 namelijk motorisch de meest betrouwbare Volvo die er is.

FGG

Nog bedankt voor de pics, KIM. Ik ga binnenkort wat meer plaatjes schieten van de 850. Ik zet ze dan wel op 't forum.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: elmarconi op 24-01-2006 09:38:37
Haha, gespot.  Vanochtend 08:30 uur, Wolter ten Catestraat, wachtend voor de verkeerslichten, ri. E'de.
Ze heeft donderdag wat beter uit d'r ogen gekeken en ze zei dat ze een groene 850/V70 heeft zien rijden. Was jij dat dan?
Moeten we nu gaan zwaaien naar alle 850's? :smiley5:
;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fearless

Citaat van: FGG op 27-01-2006 19:40:59

Moeten we nu gaan zwaaien naar alle 850's? :smiley5:
;D

Jep,  ;D

elmarconi

Citaat van: FGG op 27-01-2006 19:40:59
Citaat van: elmarconi op 24-01-2006 09:38:37
Haha, gespot.  Vanochtend 08:30 uur, Wolter ten Catestraat, wachtend voor de verkeerslichten, ri. E'de.
Ze heeft donderdag wat beter uit d'r ogen gekeken en ze zei dat ze een groene 850/V70 heeft zien rijden. Was jij dat dan?

Ik was met mijn groene .... Batavus, 1.0 pk .... op weg naar het werk, geen witte 850 gezien.
Voor zover ik het weet stond 'ie gewoon thuis voor de deur.
--
Autogas Inside . . .

fearless

Citaat van: elmarconi op 27-01-2006 19:56:43
Batavus, 1.0 pk

Is dat niet zwaar zo'n paard achterop de fiets ??

elmarconi

Citaat van: fearless op 27-01-2006 21:29:04
Citaat van: elmarconi op 27-01-2006 19:56:43
Batavus, 1.0 pk

Is dat niet zwaar zo'n paard achterop de fiets ??

Huuuuhhhh, Jolly Jumper!
--
Autogas Inside . . .

FGG

Ik sta elke keer verbaasd van de moeite die de forummers voor elkaar over hebben:
Fearless: top, die onderhoudshistorie ;)
KIM: Leuk, dat je toch ff kwam kijken :D
De rest: Bedankt voor het enthousiasme :)
Ik ga 't wel leuk vinden, hier ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: fearless op 27-01-2006 19:43:15
Citaat van: FGG op 27-01-2006 19:40:59

Moeten we nu gaan zwaaien naar alle 850's? :smiley5:
;D

Jep,  ;D

En nu beginnen er ook al mensen in oude Vectra's (no offense) naar me te zwaaien ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Citaat van: PeterHC op 25-01-2006 21:49:42
hopelijk zit de RDW te slapen want dan wordt het een G3 installatie.

Dan moet je het niet hier plaatsen want de RDW leest mee..... Zippo?  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ron850tdi

Citaat van: FGG op 20-01-2006 20:03:05
Citaat van: Gmid op 20-01-2006 16:47:21
Het randje onder de koplampen (waar die wisser aan zit) is bij de 94 en ouder een cm of 2 hoger dan bij de 94 en jonger. Daardoor is de lamp zelf bij de nieuwere wat smaller, en heeft ie een wat jongere en brutere 'look'.

Ik hb 't nu ook gezien. Als je weet waar je op moet letten, is 't wel te zien. Ik vindt 't niet echt de moeite waard om bij die van mij te gaan vervangen. Ik vind 'm wel prima zo.:bounce:

White rules!!

Feli met je mooie witte (eh.... alle witte zijn mooi)!

En wat de koplampen betreft ....  8):



doemijdiema  ;)

elmarconi

#73
Citaat van: elmarconi op 24-01-2006 09:38:37
Haha, gespot.  Vanochtend 08:30 uur, Wolter ten Catestraat, wachtend voor de verkeerslichten, ri. E'de.

Ik zag vandaag 08:15 uur dat je linker-voor-knipperlicht kapot is.  ;)


Ik zie nu dat het exact 9 maand later is  :D
--
Autogas Inside . . .

Kees T5

#74
wat is dat met al die witte roffels, export uit Zweden  :eusa_think: sneeuw wit ???
Just had fun in the DRIVERS SEAT