Uitdeuk zonder spuiten dag.

Gestart door CeeBee, 19-01-2006 12:32:47

Vorige topic - Volgende topic

Pretorian

Heb wel interesse, maar een en ander hangt van de datum af wanneer het georganiseerd wordt (dit ivm met mijn weekenddiensten)
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

Vertigo

Heb ook zeker interesse, heb een paar kleine vervelende deukjes in motorkap en kofferdeksel... Moet het wel inplannen in mijn agenda.
Wordt een drukke dag zo aan het aantal reacties hier te zien...

llinssen

Lijkt me dat er voldoende interesse is om meerdere dagen te organiseren. Wanneer wordt het?  8)
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Christiaan

Me Too!
Wanneer en waar is het?
Christiaan

AntonioMontana

Absoluut interesse! Deze dag kan mij niet snel genoeg komen :)
Links achter een lelijke deuk(lakschade helaas ook...), en paar kleine op de motorkap.

adriaanN

heb ook wel een klein deukje en dus zeker interesse. E.e.a hangt van definitieve datum af.

Adriaan

Hylco

Ik ben er weer zo één met een irritante deuk in de wielkast. Klein, maar NIET FIJN!!! Iemand die bij het straatje keren m'n schuin ingedraaide wiel ook maar gelijk recht zette. :(

Verder heb ik nog een aantal krassen boven op de spoiler. Stomme parkeergarage in Groningen waar het hekje van "hier moet je stoppen" verder naar achter zit dan de betonnen overhangende balk van de volgende verdieping. Reed er dus mooi onder. Heeft er iemand ooit een spoiler geplamuurd :)

Taranis

Citaat van: Hylco op 29-01-2006 02:52:22
Heeft er iemand ooit een spoiler geplamuurd :)

Geen spoiler, wel een achterbumper vorige week van de Mazda van 't zusje. Gewoon plamuur van de Halfords, daarna gespoten, is best netjes geworden eigenlijk  :D

Turbobiker

als de datum me schikt, dan ben ik er ook. moeten minstens vier deukjes verwijderd worden uit de 850.
De Tussenpaus

dirktv

Ook ik heb interesse voor deze dag. Goed initiatief! :)

Guido_Smit

Ik kom zeker ook, mijn V70 was mooi strak maar mijjn vrouw gebruikt hem ook wel eens met winkelen, dan weet je het wel.......

Guido

JonT5

Plan maar een datum; ik lees het wel! Jon

M a r c

Is het nou 20 euro per deuk of per plaatdeel?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

CeeBee

Per plaatdeel met max. 3 deukjes erin.
Je kan dus 3 deukjes voor €20,- laten opknappen.
V70N 2.5T AWD

DopdeDouwer

Hoop dat we er dan snel meer van horen. Lukt het een beetje met het regelen?
Vierkant Rules