Uitdeuk zonder spuiten dag.

Gestart door CeeBee, 19-01-2006 12:32:47

Vorige topic - Volgende topic

T5RRRR

Lijkt me ook hartstikke gaaf ! Ik heb zat putjes en andere narigheid dus graag........zit nog in de buurt ook........ik hoop een datum op te kunnen doen tzt , zodat we beetje kunnen checken of het een haalbare dag is , als ik kan ben ik er ZEKR bij geniaal !
Ze komen dan zeker wel met veel man , die gasten van dat uitdeuk bedrijf? ;-)

Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

Maarten

Heb net vandaag mijn nieuwe V70 TDI gekocht en wat denk je , er zit een deuk in en als ik niet hoef te werken kom ik ook.
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Peth©oni

Kan er al een datum genoemd gaan worden na ruim een maand?

T W R 850

;DAls ik de ruimte had zou het volgende week al kunnen, Een datum prikken hoeft toch niet zo lang te duren :-\

Rijns_t5r

8)is nog niet nodig mark,hij is nog bere strak ;)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

M a r c

Dit is over een jaar nog niet geregeld.... Ik snap het ook niet meer, TWR heeft het al meerdere keren aangeboden en de enige reactie is dat iedereen dan wel weer iemand anders weet....

Trouwens Marc, kom je binnenkort effe langs? Ik heb een paar deukjes uit de V40 te halen  :(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Peth©oni

Citaat van: T W R 850 op 24-02-2006 18:18:13
;DAls ik de ruimte had zou het volgende week al kunnen, Een datum prikken hoeft toch niet zo lang te duren :-\

Lijkt mij ook niet.... ik zal eens een PB sturen naar de starter !

CeeBee

Juni is over 3mnd , Asfeld is dan ook , die valt al dus af.
Maar voor de mensen met een overvolle agenda zal ik proberen om binnen nu en een dag of 10 wat definitiefs te regelen.

1 ding kan wel alvast geregeld worden, de indeling.
Optie 1 : wie het eerst komt, het eerst maalt.
Optie 2 : dmv inschrijven, is wat onbetrouwbaar omdat er ook veel niet op komen dagen, door wat voor reden dan ook.

Laat maar horen.
V70N 2.5T AWD

mark71

Mag van mij ook best wel eerder hoor alleen kan ik niet op 18 maart ;)
heb ik net een mooi ritje goes  ;D

elianmars

Bij onze 850 zit een vreemde deuk in het dak, net boven de voorruit. Ik heb al een keer even gekeken, maar van binnenuit kun je er niet bij. Daar zit een dubbele plaat, ter plaatse van de binnenverlichting.
Lijkt me dus niet dat deze deuk er van binnen uit gedrukt kan worden.
Is hier wel een oplossing voor? Zoja, dan ga ik mij ook aanmelden.

italia

CeeBee

Citaat van: elianmars op 13-03-2006 11:27:10
Bij onze 850 zit een vreemde deuk in het dak, net boven de voorruit. Ik heb al een keer even gekeken, maar van binnenuit kun je er niet bij. Daar zit een dubbele plaat, ter plaatse van de binnenverlichting.

Ook voor zulke deuken zijn er passende oplossingen, bijna alles is momenteel mogelijk.
V70N 2.5T AWD

elianmars

Citaat van: CeeBee op 13-03-2006 12:12:00
Citaat van: elianmars op 13-03-2006 11:27:10

Ook voor zulke deuken zijn er passende oplossingen, bijna alles is momenteel mogelijk.

Dat is mooi! Dan ga ik me dus aanmelden  :D

tdidude

Zou me ook graag aanmelden.. eindelijk een normale prijs voor een groot irritatiepunt. Kan wel 4 delen verzinnen met parkeerdeukjes.. :-\

v70 2.5d 185k

Groet
Koen
5 cilinders is meer dan 4

tdidude

Mijn voorkeur
Dmv Inschrijven, en daarbij aangeven hoveel delen je gedaan wil hebben.
5 cilinders is meer dan 4