Oude (nieuwe) velgen gekocht

Gestart door martynvr6, 19-01-2006 13:46:10

Vorige topic - Volgende topic

martynvr6

Ik heb vandaag een paar velgen gekocht voor mijn V70 classic. het gaat wel een beetje op de volgende foto lijken, maar dan nog mooier.........

http://www.cardomain.com/ride/711210/2

Bekijk deze foto's maar ff, die zullen jullie vast wel kennen................

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Laserblue

serieus ???

sorry, ik kan er niks positiefs over zeggen :-X
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

KUKO (Rob)

Gmid

krijg je hier automatisch een forum-ban als je mercedes amg's onder je x70 of 850 monteert? Lijkt me op zich wel een goed idee.  ;D
Volvo C30 '12

Reitse

Zoveel verschillen ze toch niet met een setje redelijk dichte S80 of V70N velgen?

HaRdCoRe-WeZ

Als je scheel kijkt niet nee.

RRRRR_Ramon

Zitten we nou hier om een ander af te zeiken of iets anders ???

Als Martijn ze mooi vind prima toch?
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

martynvr6

Misschien dat dit wat meer duidelijk maakt. Er zullen toch altijd mensen zijn die het niet mooi vinden, maar dat maakt niet zoveel uit ;).
Smaken verschillen he..............

HaRdCoRe-WeZ

Sinds wanneer mag je op een forum niet meer op elkaar reageren?

Als reactie op de velgen:
Ik vind die velgen persoonlijk mooi, als ze onder de juiste auto zitten. En in dit geval is dat niet zo, ze zitten niet onder een AMG, maar onder een Volvo. Ik vind het voor geen meter staan.

Martijn geeft aan dat zijn velgen anders zijn, en mooier. Perfect toch, laat maar komen die pics.

Edit: Sorry, vind je nieuwe velgen niet mooi Martijn. Maar, als jij er blij mee bent, is het prima toch. Kijk wel uit voor stoeprandjes e.d., zou weer zonde zijn.

Jeroentjuh

Tuurlijk iedereen mag zijn mening geven als men ook maar de mening van een ander respecteerd....

Ik vind het onwijs gave velgen, denk dat ze best mooi staan onder een donkere V70R..... zelf zou ik ze nooit kopen, doe mij maar een mooi setje antraciet kleurige Pegasus velgen 18 inch.... ;)

Gmid

Ik sluit me aan bij onze honda rijder. Bepaalde types velgen horen onder bepaalde types auto. Dit soort bling-bling velgens staan prachtig onder een Merc. Of onder een gepimpte amerikaan. Of onder een lowrider. Of zelfs.. heel misschien.... onder een opel...

Maar ze staan gewoon niet onder een Volvo...

@Martijn,

het gaat er niet om wat wij vinden, maar of jij ze mooi vind. Monteer ze gewoon onder je volvo, en heb er gewoon veel plezier van. Kijk uit met inparkeren, stoeprandjes, en strakke vluchtheuveltjes, want elk krasje of dof plekje zie je op het chroom... en... elke dag poetsen..  ;D
Volvo C30 '12

Eugene

Citaat van: RRRRR_Ramon op 19-01-2006 17:57:31
Zitten we nou hier om een ander af te zeiken of iets anders ???

Als Martijn ze mooi vind prima toch?

We zitten heir zeker niet om elkaar af te zeiken, maar iedereen mag zijn mening uiten. Het was te verwachten dat de gemiddelde bezoeker op dit forum het afschuwelijk zou vinden, en dat blijkt nu ook.

Je kan toch niet allemaal gaan zeggen "leuke velgen" als je het niks vind  ???

If it's not blown, it sucks...

fearless

Ja jaaaa, hier kom ik weer aan met mijn soms aparte smaak.  ;D

Ik vind de velgen erg gaaf, lijken me ook wel stoer staan onder een volvo. Zou ze zelf niet monteren, maar ik zeg wel zeker doen. Is tenminste weer eens iets anders. Lekker Bling Bling.  ;)

BenC70ES

Hoe ga je ze trouwens monteren? Met adapter (is dat toegelaten in Nederland?) gaan ze wel heel ver naar buiten steken ook... ik vind dat je op een R het beste R velgen steekt  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!