Nivomat

Gestart door s70, 22-08-2002 21:29:08

Vorige topic - Volgende topic

s70

Deze week nivomat besteld bij ( autorima ) zijn er speciale zaken om in het oog te houden ??? bij de montage .
Ik heb de veren ook erbij gekocht is dit aan te raden of zouden de originele veren het ook aankunnen ???
of kan het niet ?
Zal de wagen iets hoger van grond zijn  ( nu problemen met neuswieltje van de caravan )
Groetjes daniel

willem1954

helmaal mee eens! ik heb drie jaar met een niveauregeling een caravan getrokken en dit is ideaal. het duurt even voordat de auto helemaal horizontaal is, maar dan is het ook perfect.  ;D

gert850

Ik heb ook nivomats van autorima onder de auto, evenals de bijbehorende vere. De auto staat dan niet hoger maar gelijk als zonder nivomat. Maar bij belading blijft hij ook horizontaal.
Alleen als je de auot volpakt gaat hij door zijn hoeven. Pas als je enkele hondrden meters gereden hebt is hij op nivo.(door het in en uitveren). Bevalt mij uitstekend.
Ik had ze eerst met de originele niet-nivomat veren.maar toen stond hij te hoog en was hij keihard. Ik heb voor alles te zamen 0ngeveer 230 Euro betaald, de  Aenoldgarage rekende 1 uurtje voor de montage.
succes!
Gert
[/quote]
Gert 850

als je klein bent, komen de enge geluiden onder je bed vandaan, als je groot bent, van onder je motorkap

gert850

excuses voor de taalfouten, ik had een beetje teveel haast
gert
Gert 850

als je klein bent, komen de enge geluiden onder je bed vandaan, als je groot bent, van onder je motorkap