Voorstellen

Gestart door swen850, 16-01-2006 23:25:37

Vorige topic - Volgende topic

swen850

Hallo een goeden dag allemaal!!IK BEN DUS NIEUW!!
ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een rode 850 glt 2.5 20v lpg(bj 92)
hiervoor reedt ik opel vectra 2.5 24v automaat ook met 170pk (bj 93)
Ik ben zeer onder de indruk van zo'n bak uit 92 met 348000 km op de teller loopt als een zonnetje!! tot zover..

mehn

Citaat van: swen850 op 16-01-2006 23:25:37
Hallo een goeden dag allemaal!!IK BEN DUS NIEUW!!
ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een rode 850 glt 2.5 20v lpg(bj 92)
hiervoor reedt ik opel vectra 2.5 24v automaat ook met 170pk (bj 93)
Ik ben zeer onder de indruk van zo'n bak uit 92 met 348000 km op de teller loopt als een zonnetje!! tot zover..

Nou WELKOM dan maar  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Wekom, enneuh, foto's?

The Saint

Hey Swen, welkom hier en veel plezier met je 850!

Met 348.000 km doe je al een beetje mee in het draadje "Wie heeft de meeste km's", dus meld je daar!
No shirt no shoes, no pinball

swen850

Hallo heb ik er dan niet genoeg op de teller staan ???
Waneer doe ik dan wel meeeeeee!

DopdeDouwer

Inderdaad welkom. Leuk om te zien dat er steeds meer oude roffeltjes gekocht worden. Ik hoop dat je er erg veel plezier van gaat hebben. Zo niet, kijk even op het forum en het plezier (oplossing voor het probleem) is zo gevonden.
Mooie km-stand heb je al! In het algemene deel is een topic over wie de hoogste heeft, dat ben je nog niet, al ben je al een eind op wel.

Keep it going, for life
Vierkant Rules

wepster850

Citaat van: swen850 op 18-01-2006 15:10:03
Hallo heb ik er dan niet genoeg op de teller staan ???
Waneer doe ik dan wel meeeeeee!

hier ben je pas een echte ingerede roffelaar met meer dan 5 ton dus jij kunt nog heel wat kilometertjes met die van jou door( maar toch welkom en veel veilige en plezierige kilometers gewenst in je roffel)

de wepster

Ronald van Santen

Dan duurt het nog wel even voordat ik aan dat draadje, wie heeft de meeste kilometers, mee kan doen, met m'n 143 dkm...
Wie niet slim is moet dom zijn...

NicoGLT93

Hallo Swen

welkom op het forum, laat ons hopen dat je de probleemoplossers niet teveel nodig hebt.
Over die km-stand zou ik niet wakker liggen, je komt er wel.

greetz, Nico
Zit er een pinguin op de tram, 't is dat hij zijn roffel niet nam.