Verlichting ECC

Gestart door 850Tim, 10-02-2006 11:03:42

Vorige topic - Volgende topic

850Tim

Met de zoekfunctie lukt het echt niet; de rechterdraaiknopverlichting (3 x woordwaarde ;D) van de ECC doet het niet. Zit daar ook ergens een lampje?
Thanx anyway
Simply the best.......

mehn

Citaat van: 850Tim op 10-02-2006 11:03:42
Met de zoekfunctie lukt het echt niet; de rechterdraaiknopverlichting (3 x woordwaarde ;D) van de ECC doet het niet. Zit daar ook ergens een lampje?
Thanx anyway

Yep, de linker en rechter knop eraf trekken en dan zie je de schroeven zitten  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

850Tim

Citaat van: mehn op 10-02-2006 11:11:18
Thanx anyway

Yep, de linker en rechter knop eraf trekken en dan zie je de schroeven zitten  ;)

Sorry, Mehn maar geen schroven hoor :-[
Simply the best.......

mehn

Citaat van: 850Tim op 10-02-2006 11:18:50
Citaat van: mehn op 10-02-2006 11:11:18
Thanx anyway
Sorry, Mehn maar geen schroven hoor :-[

Hmm. Het plaatje van Ludo is helaas verdwenen. Ik heb het wel thuis nog ergens, dus ik ga het vanavond erop zetten als het forum er dan niet off-line is  ;)

XC60 D4 AWD:

850Tim

Volgens mij ben iker uit, Mehn.
Na diep spitten in Vadis het volgende gevonden..........

;D
Simply the best.......

mehn

Precies, die dus.

Gewoon de linker en rechter knop eraf trekken en daar zitten de schroeven  :P

XC60 D4 AWD:

850Tim

Citaat van: mehn op 10-02-2006 13:26:30
Precies, die dus.

Gewoon de linker en rechter knop eraf trekken en daar zitten de schroeven  :P

Precies, die bovenste heb ik dus niet vandaar dat ik ook geen schroeven zie onder de knoppen. Ik moet de "hele" unit er uithalen.
Simply the best.......

850Tim

ECC lampjes doen ut allemaal weer, van de 3 lampje waren er 2 stuk.
Peace of cake om te vernieuwen..... ;D
Simply the best.......

Racingbrick

Citaat van: 850Tim op 14-02-2006 21:58:15

Ik heb een onverlichte linkerkant van de ECC,
Alleen de knoppen er af halen en je kunt er bij? of moet de hele unit er uit worden getrokken?
En, heb jij toevallig de onderdeelnummers van de lampjes bij de hand? ik moet toch nog langs de dealer om een bestelling af te halen, neem ik meteen die lampjes mee.

Alvast dank,

Mvgr
Raymond

850Tim

Citaat van: Racingbrick op 16-02-2006 09:55:38
Citaat van: 850Tim op 14-02-2006 21:58:15

Ik heb een onverlichte linkerkant van de ECC,
Alleen de knoppen er af halen en je kunt er bij? of moet de hele unit er uit worden getrokken?
En, heb jij toevallig de onderdeelnummers van de lampjes bij de hand? ik moet toch nog langs de dealer om een bestelling af te halen, neem ik meteen die lampjes mee.

Alvast dank,

Mvgr
Raymond

Bij moest in ieder geval wel de unit er compleet uit (autmatische airco). Voorbeeld staat hier boven op een tekening. De unit er uithalen is zo gebeurd, radio eruit, met je hand in het "gat" van de radio, ECC aan de stekkerkant iets omhoog duwen, dan voel je dat ie omhoog klikt, dan kan je de unit naar je toe halen, stekkers los, op de keukentafel ;D de vier boutjes aan de zijkant los draaien en de voorkant van de ECC komt los en aan de achterkant zitten 3 stekkertjes met ieder 2 draden, stekker een kwartslag draaien en je kan de fittingloze lampje eruit halen, inbouwen vice versa.
Artikel# weet ik niet, maar de Volvo vast wel.
Suc6
Simply the best.......

Racingbrick

:D :D Nu weet ik waarom die lampjes niet waren vervangen toen ik de auto kreeg.....