[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag 18 maart in Goes

Gestart door Ingrid, 14-02-2006 15:13:36

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Rayman op 20-03-2006 19:44:29
Nog een leuke XC90 in de showroom... Als je dan aan tafel met iemand zit te praten word je wel afgeleid hoor... ;D

Heeft Claudia weer wat te kwijlen  :P

Taranis

Citaat van: Claudia op 20-03-2006 20:43:55
Goed dat ik er niet was! :)

Helemaal niet goed :P volgende keer gewoon komen :P

Laserblue

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, het ziet er allemaal goed uit.

Mooi ding idd :P

die rooie R :o
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rayman

Het was een superdag; echt!

Joris heb ook nog een tijdje in m'n 850 zitten sturen op de heenweg. We hebben de (s)tom-(s)tom maar een poosje genegeerd. Joris had de flitser op de A58 gelukkig op tijd door... 8). Ook ik had eerst zoiets van: "Hmmm 660 km..." Maar achteraf bekeken was dat het echt wel waard!

Ik moet inderdaad zeggen dat de dealer het super voor elkaar had. De werkplaats was echt mooi (consequent 5S doorgevoerd), de witte vloer zie je alles op! De aftersalesmensen hadden alles in de peiling, zodat iedereen de kans kreeg om op de brug te kunnen. Er kwamen zelfs klanten van de Groene de werkplaats in om te kijken wat we aan het doen waren. Natuurlijk ook lekker zitten ouwehoeren... ;D Patrick heeft vooraf goed met de dealer zitten overleggen...Goede voorbereiding is het halve werk. Nog even een clubtrui ingeslagen via Maikel. Nog even wat afspraken gemaakt voor wat poetswerk...Altijd leuk! ;D

De verkoopleider van de Groene zei al: "Dit maak je niet zovaak mee, het lijkt wel een familie-uitje voor sommigen!" ;D. Het lijkt de Tros wel... :-X

De terugreis was leuk; Alex kreeg steeds van die 'patatbussen' voor z'n bumper waardoor wij op de cruise wel es wegliepen...Maar vervolgens kwam Alex met rasse schreden weer dichterbij (gevolgd door Chris SD en BenC70ES). Wat is een C70 toch een elegante verschijning als je die zo ziet gaan over de autobaan. Ben ging richting zuiden, Alex volgde nog een tijdje maar ging uiteindelijk noordwaarts.

Toen ik eenmaal thuis was (om 20:30) brabbelde de remus lekker na; die is nu wel lekker 'ingebrand' ;D. Goejedag wat klinkt dat lekker op 2000/2500 rpm! Ik merkte aan het eind van de rit dat de auto ook weer lekker 'fit' aanvoelde. De zondag daarna meteen de 850 gewassen...En ze staat er weer puik bij met haar titans! Het weer wordt mooi deze dagen...Het poetsseizoen staat voor de deur! Yes!

Dit soort evenementen en reacties zijn alleen maar een stimulans om het nog beter te doen voor de toekomst!

"Gelukkig hebben we de foto's nog!";D

Vriendelijke groeten van een eerste klas prutser!

mehn

Citaat van: Rayman op 21-03-2006 10:37:52
<knip>

Hé Rayman, je hebt op het verkeerde knopje gedrukt. Dit had richting Ramon gemoeten  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rayman

Citaat van: mehn op 21-03-2006 10:55:54
Citaat van: Rayman op 21-03-2006 10:37:52
<knip>

Hé Rayman, je hebt op het verkeerde knopje gedrukt. Dit had richting Ramon gemoeten  ;)

Dat wordt op dit moment al gemaakt.  ;D ;)

alex V50

Hier nog een selectie van mijn foto's, beter laat dan nooit.

Gr. Alex
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Bastiaan

Top!!!!
Dit was gezellig  ;D
Is er altijd zo'n goede catering?  ::) Lekkere gebakjes, broodjes en hapjes...

Als nieuw lid is deze sleuteldag wel een goede om binnen te komen  ;D

Allemaal bedankt voor de aandacht, interesse en hulp. Dit geldt natuurlijk zowel voor het bestuur, de leden als natuurlijk de mensen van de Groene.
- Binnenkort voor de deur: C70 2.0T Convertible 2004, 68d km
- Volvo V70 D3 geartronic 2011, Savile Grey, Limited Edition, Luxury Line MY12
- 480 2.0i Collection #372, 1995, Flame Red Metalic (verkocht onder voorbehoud)
- V70 D5 185pk GearTronic, 2007, Black Saphire Metalic (verkocht)
- 850 T5 estate, 1994, Dark Olive Pearl (verkocht!)

alex V50

Citaat van: sas op 18-03-2006 19:26:21

Hopelijk niet geflitst op de A58, die vieze hondjes stonden weer is ergens waar je ze op het laatst zag, zoat ThijsR, ik en mijn schoonvader in de remmen moesten vanaf 150, maar we denken er goed vanaf gekomen te zijn. Rijns ofzo (met de laserblue V70R) heeft wel een bon, want die zag ons in de verte en dacht effe bijtrekken, gezellig! En flats op de foto. Echt balen voor hem  >:(

Inmiddels de boete binnen.
147 km/u, 27 km/u te hard = 95 euro. (Na correctie 42 km/u)
Valt uiteindelijk dus nog wel mee.

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

sas

Citaat van: alex V70R op 21-04-2006 14:56:23
Citaat van: sas op 18-03-2006 19:26:21

Hopelijk niet geflitst op de A58, die vieze hondjes stonden weer is ergens waar je ze op het laatst zag, zoat ThijsR, ik en mijn schoonvader in de remmen moesten vanaf 150, maar we denken er goed vanaf gekomen te zijn. Rijns ofzo (met de laserblue V70R) heeft wel een bon, want die zag ons in de verte en dacht effe bijtrekken, gezellig! En flats op de foto. Echt balen voor hem  >:(

Inmiddels de boete binnen.
137 km/u, 17 km/u te hard = 95 euro.
Valt uiteindelijk dus nog wel mee.

Gr. Alex.

Crimineel..... Gewoon asociaal zoals mensen rijden tegenwoordig. Kijk dat je iemand berooft bij een pinautomaat of gewoon iemand oplicht, wiet kweekt, bolletjes slikt, dat is allemaal niet zo erg, kost ook niet zo veel, ik geloof zelfs niks. Oh ja een berisping of een volle dag dienstverlening  :o
Automobilisten uitbuiten, lekker makkelijk.

Gelukkig valt het mee!  ;)

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Misha

Citaat van: sas op 18-03-2006 19:37:05
En hier de rest....

Hé, die witte komt me erg bekend voor ! Da's mijn ouwe !

(ja, ik weet het: de opgraving van de week)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het