[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag 18 maart in Goes

Gestart door Ingrid, 14-02-2006 15:13:36

Vorige topic - Volgende topic

Ingrid

Gaat de sleuteldag definitief door in Goes of is er kans dat de locatie toch nog naar Scholte in Arnhem verschuift?

Als de sleuteldag doorgaat in Goes zit ik er aan te denken om er een weekendje van te maken en de zaterdagnacht door te brengen in een hotel. Ramon/Gea, Champ en Mehn jullie nemen ook je pyjama mee he...

Waar de sleuteldag ook is, sleutelen zal ik, heb me toch een waslijst!
Volvo is a girls best friend...

Gea

Ik heb mn pyama al ingepakt

Gea

thuur

Citaat van: Ingrid op 14-02-2006 15:13:36
Gaat de sleuteldag definitief door in Goes of is er kans dat de locatie toch nog naar Scholte in Arnhem verschuift?

Als de sleuteldag doorgaat in Goes zit ik er aan te denken om er een weekendje van te maken en de zaterdagnacht door te brengen in een hotel. Ramon/Gea, Champ en Mehn jullie nemen ook je pyjama mee he...

Waar de sleuteldag ook is, sleutelen zal ik, heb me toch een waslijst!

Was een pyama party de bedoeling ??? :o

...ik had op iets anders gehoopt :P

Gr ;)

Eugene

Stel ik neem mijn gele koni's mee en dan zetten we ze daar eronder. Dan blijkt opeens dat er iets kapot is en vervangen moet worden, is dit materiaal dan ook aanwezig? (veerpootlager achterzijde bijvoorbeeld)

If it's not blown, it sucks...

855-Champagne

animalT5R

Citaat van: 855-Champagne op 14-02-2006 18:46:05
Ik heb geen pyama en nu ;D
Champie,dan ga je toch ''commando style''  ;D
[size=0]zullen de dames vast niet erg vinden[/size]

Let je er wel op dat je je mini-me niet te lang over het tapijt laat slepen... ;D ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

RonnieDuck

Ing,..vergeet je nu gewoon je teddy om mee te slapen uit te nodigen??
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

M a r c

Citaat van: eugene op 14-02-2006 17:18:56
Stel ik neem mijn gele koni's mee en dan zetten we ze daar eronder. Dan blijkt opeens dat er iets kapot is en vervangen moet worden, is dit materiaal dan ook aanwezig? (veerpootlager achterzijde bijvoorbeeld)

Kun je beter aan de organisatie vragen denk ik?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 14-02-2006 21:58:52

Zijn die niet ook actief op het forum?

En ik dacht, mensen die al eerder een sleuteldag hebben meegemaakt zullen dat wel weten.

Ingrid

Zo aanmelding voor Goes is de deur uit, nu het hotel nog boeken.
Volvo is a girls best friend...

denkweb

Helaas zit Arnhem er dit keer niet in. Er komen daar veel nieuwe modellen binnen en eigen klanten gaan helaas altijd nog voor. Ook enkele omliggende dealers konden op de korte termijn niet inspringen om ons een beetje werkruimte te verschaffen. Mogelijk op een ander tijdstip een extra sleuteldag dit jaar, maar ook dat blijft nog even afwachten.

Goes it is!

RonnieDuck

En wat als de dealer in Goes nu een andere motorolie verkoopt dan ik erin wil!

Koop ik toch wel netjes mijn filtertje en ringetje bij hun,..niet de olie!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Bas850

Citaat van: Boba Fett op 16-02-2006 07:51:09
Citaat van: eugene op 15-02-2006 00:57:33
Citaat van: M a r c op 14-02-2006 21:58:52

Zijn die niet ook actief op het forum?

En ik dacht, mensen die al eerder een sleuteldag hebben meegemaakt zullen dat wel weten.

Het is niet de bedoeling dat je eigen onderdelen meeneemt om daar te monteren. Bij de sleuteldag in oktober vorig jaar is hier al een discussie over geweest (olie verversen).

Dus het is op een sleuteldag niet mogelijk om een andere set remschijven erop te zetten dan volvo schijven gekocht in Goes?
Dit was bij mij ook niet bekend.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

mehn

Citaat van: Bas850 op 16-02-2006 09:34:13
Dus het is op een sleuteldag niet mogelijk om een andere set remschijven erop te zetten dan volvo schijven gekocht in Goes?
Dit was bij mij ook niet bekend.
Bas

Ligt er een beetje aan. Als het schijven zijn die de dealer niet levert kan niemand daar iets op aan te merken hebben.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Eugene

Ik dnek niet dat de dealer gele koni's levert, en de oude neem ik weer mee terug naar huis.

Als er dan toevallig bij het vervangen onderdelen stuk blijken te zijn, koop ik die bij hun.

Neem aan dat dit geen probleem zou zijn?