Groot prijsverschil C70

Gestart door The Saint, 14-02-2006 20:55:28

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Bij 2 verschillende Volvo dealers staan 2 C70's te koop. Allebei enigszins vergelijkbare auto's qua uitrusting (motor), km's en bouwjaar. Toch zit R bijna EUR 5.000,-- prijsverschil tussen.

Ik weet dat de auto bij Verkerk echt al heel lang (cker 2 jaar) te koop staat, dat zou een wat lagere vraagprijs kunnen verklaren, maar dit is juist de duurste.

Kan iemand hier een verklaring voor geven?
[/quote]

No shirt no shoes, no pinball

fearless

BenC70ES

Dan zul je toch eens moeten gaan kijken, ik vind die zwarte een stuk mooier trouwens  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Citaat van: BenC70ES op 14-02-2006 22:09:12
Dan zul je toch eens moeten gaan kijken, ik vind die zwarte een stuk mooier trouwens  8)

Daar ben ik het mee eens, en nog goedkoper ook.

Of is de R soms te koop ?   :P

Bas850

Oke wie heeft hem gekocht. Niet meer beschikbaar op de site.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

The Saint

Nou de eerste link deed idd vermoeden dat de zwarte C70 verkocht was, maar de nieuwe link die ik heb geplaatst laat zien dat de auto nog steeds te koop staat.

Ik ben zoals altijd 'gewoon ff aan het kijken' maar heb eigenlijk tot en met de zomer nog geen plannen voor koop/verkoop.

Toch vind ik het verschil in prijs in dit geval zo groot, dat ik me werkelijk afvraag of iemand dit redelijkerwijs kan verklaren.
Natuurlijk is de ene wellicht net wat netter of zo, maar EUR 5.000,-- verschil? Kan dit te maken hebben met de bedragen die de dealers
ervoor betaald hebben?

The Saint, die het helemaal niet errug vindt als iemand zegt waarom die link zo idioot breed is en hoe ik dit kan veranderen :( ???

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Citaat van: The Saint op 15-02-2006 20:25:27

The Saint, die het helemaal niet errug vindt als iemand zegt waarom die link zo idioot breed is en hoe ik dit kan veranderen :( ???

[url=http://www.url.com] klik hier [/url]

zo doe je dat ;)

b0nkolok

LINK

Hier zie je ook die grote prijsverschillen. Toevallig kijkt mijn broer uit naar een C70
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

animalT5R

Citaat van: mehn op 15-02-2006 20:28:00
ZOIETS?

Die is nu dus wel verwijderd van de site ....

citeer:
Helaas, deze advertentie is niet langer beschikbaar op onze website.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

De C70 in Saffron die Volvodealer Verkerk al enige jaren te koop aanbiedt is pas weer verlaagd in prijs. Was de prijs al een keer verlaagd van 19.500 naar 17.500, nu staat ie voor 15.500 te koop.

Rustig afw88, 't is een klassieker in de dop en d'r kan nog makkelijk een paar duizend eurie af  ;) :D

(En wie wil er nou een C70. En dan nog wel in zo'n rare kleur EN met 2 ton op de teller  :-\ ???)

BenC70ES

Citaat van: The Saint op 04-03-2006 20:51:16(En wie wil er nou een C70. En dan nog wel in zo'n rare kleur EN met 2 ton op de teller  :-\ ???)

Van die kleur kan ik inkomen... mooi om te zien maar niet om te hebben  ;)  ;D

The Saint

Citaat van: BenC70ES op 04-03-2006 20:56:25
Citaat van: The Saint op 04-03-2006 20:51:16(En wie wil er nou een C70. En dan nog wel in zo'n rare kleur EN met 2 ton op de teller  :-\ ???)

Van die kleur kan ik inkomen... mooi om te zien maar niet om te hebben  ;)  ;D

Ik BLIJF het mooi vinden. Feit is wel dat de kleur bij verkoop of inruil voor problemen zal zorgen...  :(

BenC70ES

Ik vind het ook mooi en denk dat veel mensen de kleur mooi vinden maar niet om altijd in rond te rijden... net iets te opvallend.

The Saint

Citaat van: The Saint op 04-03-2006 20:51:16
De C70 in Saffron die Volvodealer Verkerk al enige jaren te koop aanbiedt is pas weer verlaagd in prijs. Was de prijs al een keer verlaagd van 19.500 naar 17.500, nu staat ie voor 15.500 te koop.

Rustig afw88, 't is een klassieker in de dop en d'r kan nog makkelijk een paar duizend eurie af  ;) :D

(En wie wil er nou een C70. En dan nog wel in zo'n rare kleur EN met 2 ton op de teller  :-\ ???)

De bewuste C70 saffron automaat bij Verkerk (kenteken ST .. .. en al minimaal sinds 2004 te koop) was al weer enige tijd in prijs verlaagd (EUR 12.500) en staat nu sinds enige tijd hier te koop voor EUR 12.950:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=48499685&p_type_lijst=RL&o_id=4004644

En nog steeds geen nieuwe liefhebber voor het beestje..