Erik bedankt

Gestart door Ben, 14-02-2006 21:38:03

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Erik bedankt,

Een aantal forummers heeft je al in andere topics bedankt maar ik wil het graag zelf ook doen. Bedankt voor het opzetten van dit buitengewone forum en het leiden ervan gedurende al die tijd. Bedankt ook voor het vertrouwen in mij. Zoals beloofd blijft dit forum wat het is, een forum voor 850 liefhebbers en wat daar al zo bij hoort.

De overgang naar de nieuwe server is toch nog gladjes verlopen. Weliswaar hadden de meeste forummers gewild dat het allemaal wat sneller was gegaan maar soms is het niet erg wanneer de snelheid er even uit is. Al dan niet noodgedwongen heeft mijn andere forum www.volvo-forum.nl er een flink aantal enthousiaste bezoekers bij gekregen.

Mijn bijzondere dank gaat ook uit naar Nico die mij de technische backup levert voor mijn forums. Zonder Nico zou er niets van terecht komen.

Naar wat ik nu weet is het format van dit forum aan z'n technische levenseinde en worden er geen nieuwe versies meer uitgebracht. Dat heeft mogelijk tot resultaat dat op een of ander moment het forum 't niet meer doet en/of niet meer gerepareerd kan worden. Samen met de moderatoren gaan we daarom binnenkort om de tafel om te zien of er wijzigingen en/of verbeteringen kunnen worden aangebracht. Misschien moeten we zelfs wel naar een ander forumformat?

Als er nieuws te melden is, lees je dat hier.

Groet
Ben

denkweb

Wellicht is het mogelijk om op volvo850club.com de tekst offline te vervangen voor een verwijzing naar het .nl domein?

Voorkomt een hoop gezoek voor hen die 'wachten' tot het forum weer online is ;)

mehn

Hé deze is niet op slot :D

Nou Erik, dan wil ik je bij deze ook bedanken voor het starten van dit forum. Ik had voordat ik hier kwam nog niet zoveel forumervaring, dus ik had in eerste instantie niet door dat dit toch wel uniek genoemd mag worden, inmiddels weet ik beter  ;)

Ik weet niet bij hoeveel forummers je medeschuldig bent aan hun verslaving, ik hoop maar voor je dat dat niet strafbaar is  ;D

De belofte die Ben hierboven doet stelt mij iig gerust voor wat betreft de toekomst :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Frans Harkema

Erik, da ge bedankt bent, da witte!

Ben, succes met het "houderschap" van deze verslaving..... ;D

Johann

Ja Erik, bedankt!!

En Ben, die boys en girls4u linkjes kunnen er nu wel uit.  ;)

Beheerder

Hoi allemaal!

Via deze weg wil ik allereerst iedereen bedanken voor het levendig houden van dit forum! Ik heb altijd met plezier de technische kant van het forum voor mijn rekening genomen..

Daarnaast wil ik ook Ben bedanken voor het overnemen van het forum, het is altijd fijn om iets in goede handen achter te laten!

Nou ik wens iedereen nog een fijne tijd hier op het forum, maar ik twijfel er niet aan dat dit gaan lukken!

Groetjes,
Erik

...en ja die linkjes mogen er wel af... weten jullie ook meteen waar ik me nu mee bezig hou  ;D

Erik

Oh ja en ik hoef ook geen beheerder meer te zijn, dus dat account mag iemand anders hebben  :D