er weer een bij

Gestart door fbm, 20-02-2006 18:55:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fearless

Welkom, en toe maar 2 850's.  ;)

Jeroentjuh

Ik ben me vergrootglas kwijt, heb je ook grotere foto's?

fbm

in mijn map zijn het gewoon normale foto's ,weet niet waarom ze zo klein zijn als ik ze plaats (help) of het ligt aan mij nog niet zo handig met de computer!

Jeroentjuh

Citaat van: fbm op 21-02-2006 20:47:55
in mijn map zijn het gewoon normale foto's ,weet niet waarom ze zo klein zijn als ik ze plaats (help) of het ligt aan mij nog niet zo handig met de computer!

Misschien is de foto in kb's te groot en wordt hij automatisch verkleind? Of je plaatst de link van de thumbnails....

Gmid

#19
Citaat van: fbm op 21-02-2006 20:47:55
in mijn map zijn het gewoon normale foto's ,weet niet waarom ze zo klein zijn als ik ze plaats (help) of het ligt aan mij nog niet zo handig met de computer!


wijzig de bestandsnaam maar even.. die punt weghalen. twee punten in een naam vind een server nooit zo fijn. Noem ze gewoon 1.jpg en 2.jpg, en dan opnieuw uploaden.

edit:

ik zie net dat ze ook groter op de server staan:





Errrrrrruuugg mooie 850's

(ik had gezien dat het twee verschillende was, alleen er niet bij nagedacht dat ik dan ook in meervoud moest schrijven.... het is ondertussen al na middernacht dusss.  ;D)
Volvo C30 '12

elianmars

Citaat van: Gmid op 21-02-2006 23:17:16



Errrrrrruuugg mooie 850

't Zijn twee verschillende wagens  ;)

Maar ze zien er inderdaad wel heel mooi uit!!  8)

big ben

Citaat van: Gmid op 21-02-2006 23:17:16
Citaat van: fbm op 21-02-2006 20:47:55
in mijn map zijn het gewoon normale foto's ,weet niet waarom ze zo klein zijn als ik ze plaats (help) of het ligt aan mij nog niet zo handig met de computer!


wijzig de bestandsnaam maar even.. die punt weghalen. twee punten in een naam vind een server nooit zo fijn. Noem ze gewoon 1.jpg en 2.jpg, en dan opnieuw uploaden.

edit:

ik zie net dat ze ook groter op de server staan:





Errrrrrruuugg mooie 850's

(ik had gezien dat het twee verschillende was, alleen er niet bij nagedacht dat ik dan ook in meervoud moest schrijven.... het is ondertussen al na middernacht dusss.  ;D)

Dat ziet er knap uit!! 8) Maar euh... even een vraagje over de GLE 10v
Kun je de grill "gewoon"zwart spuiten??, 8) En welk type voorspoiler zit eronder?? of kan je alleen volstaan met het onderste gedeelte??


Eugene

#22
Grill kan gewoon gespoten worden, staat een topic over in optische tuning. Wel eerst ff schuren ;)

Volges mij is die lip wat eronder zit dezelfde als op de site van ET?

If it's not blown, it sucks...

big ben

#23
Citaat van: eugene op 22-02-2006 10:03:47
Grill kan gewoon gespoten worden, staat een topic over in optische tuning. Wel eerst ff schuren ;)

Volges mij is die lip wat eronder zit dezelfde als op de site van ET?

Wie helpt me een "handje" met zoeken ??? (naar het topic)

Ik kan het niet vinden ,wat zijn de toverwoorden, ;) en wat zou dan mooi zijn .......alles matzwart ?? Dr zit een blauw logo in.

fbm

Citaat van: big ben op 22-02-2006 12:57:16
Citaat van: eugene op 22-02-2006 10:03:47
Grill kan gewoon gespoten worden, staat een topic over in optische tuning. Wel eerst ff schuren ;)

Volges mij is die lip wat eronder zit dezelfde als op de site van ET?

Wie helpt me een "handje" met zoeken ???

Ik kan het niet vinden ,wat zijn de toverwoorden, ;) en wat zou dan mooi zijn .......alles matzwart ?? Dr zit een blauw logo in.

Jeroentjuh

#25
Die onderste (T5?) heb ook een tijdje op marktplaats.nl gestaan......

fbm

gril is gepoedercoat, doe liever als je de gril zwart wilt spuiten glimmend lak ,ziet er mooier uit logo glimt ook!tevens hecht het beter als je kunstofprimervoor grond na het schuren en stof vrij maakt.

die lip op mijn T5 zat al op de auto toen ik hem kocht,hij is te koop bij ET . Zelf zou ik
deze lip nooit monteren heb hem eraf gehaald .deze lip kost +- 130,- euro,eerlijk gezegt is het niet het geld waard laat staan de kwalitijd van de lip 2a3mm dun hard plastik,mijne is al stuk. Je kan beter door sparen voor een echte R voorbumper ,echt
veeeeeel mooier! En is ook zeker van top kwalitijd!

big ben

Citaat van: big ben op 22-02-2006 12:57:16
Citaat van: eugene op 22-02-2006 10:03:47
Grill kan gewoon gespoten worden, staat een topic over in optische tuning. Wel eerst ff schuren ;)

Volges mij is die lip wat eronder zit dezelfde als op de site van ET?

Wie helpt me een "handje" met zoeken ??? (naar het topic)

Ik kan het niet vinden ,wat zijn de toverwoorden, ;) en wat zou dan mooi zijn .......alles matzwart ?? Dr zit een blauw logo in.

sas

welkom Remco, zien er goed uit! Een R lip vind ik ook veel mooier dan deze lip op de foto.
Waarom rij je niet alleen de T5? Is toch veel duurder nu om er 2 te rijden?
Ieder geval tot ziens ooit!

fbm

Citaat van: Jeroentjuh op 22-02-2006 19:02:55
Die onderste (T5?) heb ook een tijdje op marktplaats.nl gestaan......
[/quote

Klopt ! heb de auto overgenomen van een (ex)clublid . Ik was al langer op zoek naar een T5 of R in deze kleur maar zijn er niet veel of worden wijnig aangeboden .
tot nu toe heb ik zeker geen spijt dat ik hem heb overgenomen ,moet er zelf wel het een en ander aan doen maar dat weet je als je een 2e hands auto koopt.
Ben al bij ET geweest voor onderdelen ,nu mijn GLE klaar is kan ik weer met deze beginnen HELEMAAL TE GEK!