er weer een bij

Gestart door fbm, 20-02-2006 18:55:27

Vorige topic - Volgende topic

fbm

GLE is op gas dat scheelt wel een hoop als je 4 of 5 keer per maand tankt

b0nkolok

Welkom fbm,
Laat je niets wijs maken of verlegen worden met je duo 850 bezit. Ik heb er ook 2. De saffron zie je als postzegel hiernaast, de groene ergens anders (Algemeen, "Oudere broer erbij").

Vertel maar eens wat over het verschil in rijden tussen jouw roffels.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

elianmars

Citaat van: fbm op 22-02-2006 19:24:26

die lip op mijn T5 zat al op de auto toen ik hem kocht,hij is te koop bij ET . Zelf zou ik
deze lip nooit monteren heb hem eraf gehaald .deze lip kost +- 130,- euro,eerlijk gezegt is het niet het geld waard laat staan de kwalitijd van de lip 2a3mm dun hard plastik,mijne is al stuk. Je kan beter door sparen voor een echte R voorbumper ,echt
veeeeeel mooier! En is ook zeker van top kwalitijd!

Ik heb m'n T-5R bumper voor minder gekocht dan dat die lip kost....  ;D ;D

fbm

140pk of 300pk is maar klein verschil

Eugene

Citaat van: elianmars op 22-02-2006 21:30:33

die lip op mijn T5 zat al op de auto toen ik hem kocht,hij is te koop bij ET . Zelf zou ik
deze lip nooit monteren heb hem eraf gehaald .deze lip kost +- 130,- euro,eerlijk gezegt is het niet het geld waard laat staan de kwalitijd van de lip 2a3mm dun hard plastik,mijne is al stuk. Je kan beter door sparen voor een echte R voorbumper ,echt

Lucky Bastard  8)

If it's not blown, it sucks...

fbm

ja soms heb je geluk!

big ben

gril is gepoedercoat, doe liever als je de gril zwart wilt spuiten glimmend lak ,ziet er mooier uit logo glimt ook!tevens hecht het beter als je kunstofprimervoor grond na het schuren en stof vrij maakt.

Als ik de grill wil spuiten kan ik dan ook eenvoudig de dwarsstrip met logo eenvoudig verwijderen?? Het lijkt mij wel mooi om alles hoogglans te spuiten en alleen strip +logo zo te laten, logo is blauw.(p.s. ik kan het juiste topic niet vinden :( ???)
Wie kijkt even mee??

Thanks!! ;)

fbm

plak het logo gewoon af met afplak tape

fearless

Citaat van: elianmars op 22-02-2006 21:30:33

Goh jij ook al.  ;D  ;)

zal wel aan de kleur liggen.

teddy

in iedergeval nog welkom hier het zijn 2 mooie auto`s

fbm

zo heb lekker niet stil gezeten,en heb wat aan mijn T5 gedaan. Heb wat onderdelen van de gle overgezet de voorbumper en radio/dvd systeem
Het scherm heb ik achter een nieuw zelf gemaakt frontje zodat het exact in het dashboard past (leuk om te doen)gemaakt

ohja ET heeft ook wat metertjes ingebouwd om het 1 en ander in de gaten te houden

elianmars

Je had 't vast koud, de laatst keer dat je met de auto hebt gereden  ;D ;)

Ziet er goed uit, hoor! Al zou ik zelf niet zo snel van die "booskijkers" op de 850 plakken (heb ze op m'n andere wagen wel  ;))

fearless

Citaat van: elianmars op 25-03-2006 22:25:55
Al zou ik zelf niet zo snel van die "booskijkers" op de 850 plakken (heb ze op m'n andere wagen wel  ;))

Vind het wel erg gaaf staan. Had ze ook totdat er 1 afwaaide bij een snelheid van 160.   ::)

mehn

Citaat van: fearless op 25-03-2006 22:38:17
Had ze ook totdat er 1 afwaaide bij een snelheid van 160.   ::)

dat mag niet!

;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fbm

OOOOH wat was het mooi weer om foto's te maken!

voor de liefhebbers een paar kiekjes!

;D ;D ;D ;D gr FBM