Ferrita

Gestart door san, 22-02-2006 20:10:55

Vorige topic - Volgende topic

san

Vandaag bij ET een Ferrita eronder laten zetten.Geluid is geweldig, niet storend en bij hogere snelheden een mooi geluid!!
Nogmaals bedankt marc en monteur.... ;)

mehn

Citaat van: san op 22-02-2006 20:10:55
marc en monteur.... ;)

Dat zal Tom geweest zijn ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

ik zag al dat er eentje weg was ja ;D

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mijnvolvov70

heb nu bijna 2 maanden een ferrita onder mijn 2.5-20V samen met een powerflex motorsteun er op.

Ik had vandaag mijn race-bui ....kreeg van mijn neef commentaar..ik hoorde je aankomen. Mensen keken om wat komt daar aan rijden. Wel cool om dan te beseffen...dat het een zwarte nette station is.

Het motergeluid staat me steeds meer aan. Ik heb ook sterk het gevoel dat de auto flink wat flotter is geworden, het is niet alleen het geluid.  Gisteren met plalte achterbank gereden, holle ruimte vanjewelste...dan wordt het geluid in het interieur erg indringend. Bij gesloten afdekzijl is het geluid prettig en de auto trekt als een lier.

Frans Harkema

Eergisteren een 3" onder de auto laten monteren, geeft inderdaad meer geluid. Het is leuk om even wat gas te geven met het raam een stukje open. Ben benieuwd hoe het in tunnels en parkeergarages klinkt...... ;D

Enno

Zaterdagmiddag was ik op een afgelegen industrieterrein. Even leuk gas gegeven. KLinkt erg stoer en mooi. Vooral dat midden toeren gebied 2000-3000 toeren een mooie diepe brom.

Racingturboke

Ik zou mijn pro-inox willen vervangen door een ferrita uitlaat  ::)
maar ik zou graag eens het geluid van een ferrita horen  :-\

ik vind de sound van de pro-inox wel heel mooi, het is een diepe zware sound maar als ik boven de 5000 toeren kom begint hij te blazen  :o
Ze hebben mij verteld dat het debiet van de demper te klein is  >:(

Kan iemand mij zeggen waar ik eventueel de ferrita sound kan beluisteren ?

thanks  ;)

M a r c

Kom maar langs.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

johan283

Heb ik voor een Ferrita 3"downpipe een verloop stuk nodig om deze aan  de originele volvo uitlaat te koppelen?

Zeg een verloop van 3" naar 2,5"?

JCviggen

Zit er standaard al op...niks aan te passen
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

johan283

mooi, zo. Nog een weekie of zo wachten en dan de handel monteren  ;D

Esveldt

Ooooh lekkerrrrrr.

Paul

johan283

Ja inderdaad  ;D

Ben alleen benieuwd hoe de auto rijdt na montage van (was 15G) 16T en 3"downpipe zonder chippie  ??? Pas eind mei kan ik de boel laten aanpassen, maar ondertussen wil toch wel naar mijn werk kunnen gaan.

We zullen zien.

M a r c

Dat rijdt wel gewoon normaal. Alleen de standaard calibratie van de turbo-aansturing is dan nog niet aangepast op die 16T, dus even normaal rijden totdat e.e.a. is aangepast. Plankgas  vermijden.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Jep. Want als je nu plankgas geeft, word je gelanceerd..... Althans, dat was bij mij wel het geval. Vond 't doodeng. Ik was bang om iets kapot te maken, dus heb er weinig mee gereden totdat de software was aangepast.