Weer een nieuwe

Gestart door AllardAX, 23-02-2006 15:12:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AllardAX

Hallo, ik ben Allard (39) uit Culemborg en sinds kort leaseautoloos. Momenteel ben ik opzoek naar een 850 2.5, benzine, ± 300.00km, airco van bouwjaar rond 1995. Ik hoop op dit forum meer info te krijgen mbt o.a. de prijs, goeie autobedrijven en andere aandachtspunten.

sas

Welkom Allard, die AX staat niet voor Citroen AX hoop ik. Je zult hier alles vinden mbt je vragen en ideeen, succes met zoeken.
Waarom ben je op zoek naar een 850 met 3ton? Kan ie goed hebben hoor, maar ik denk ivm de aanschafprijs?

R.Bijl

welkom Allard,suces met de zoektocht.je zal hier genoeg info vinden voor een betrouwbare roffel ;)

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

AllardAX

hmmm klopt wel, de laatste twee letters van mijn account zijn van mijn boodschappenautootje :-[ . Daarom ben er weer opzoek naar een echte auto. Ik zal maximaal 10.000 km per jaar gaan rijden dus kan een 850 met ± 300.000 km nog wel een tijdje mee dacht ik.

Turbobiker

welkom allard en kom maar op met de vragen.

En houd er alvast rekening mee dat we om foto's gaan vragen zo gauw je je 850 hebt ;) ;D
De Tussenpaus

elianmars

Welkom hier en succes met het zoeken!

AllardAX

Daar is de foto eindelijk......


de geneRaal

niet meer zoeken..je hebt hem al ;D

mooie kar :eusa_clap:
Blackstone under construction

Pepijnwk

Mooie kar! Waait ook niet van de weg zoals een AX dat kan. Ax kan elke kan op hellen in een bocht afhankelijk van de wind!
Gefeliciteerd met je aankoop.
Gr Pepijn
Volvo 740 gle aut, volvo 740 gl , Volvo 940 GLE 440.000 , Volvo 850 GLT 240.000,
Volvo V70 T 335.000, Volvo 245 1980 310.000

Claudia

Welkom, Allard.

Felies met je 850!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Netjes!

Mooie kleur remschijven ook :eusa_think:
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 11-02-2007 19:31:29

Mooie kleur remschijven ook :eusa_think:

Ik wilde al zeggen: Je mag de remschijven wel eens poetsen, toen ik de foto zag  ;D

Gefeliciteerd met de aan koop, Allard!

FGG

Welkom op 't Forum, Allard.

Mooie kleur!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Welkom op het forum, veel plezier met de roffel!

CiteerMooie kleur!

mee eens 8)

If it's not blown, it sucks...