Vreemde toestanden Guard 1

Gestart door Racingbrick, 23-02-2006 17:29:42

Vorige topic - Volgende topic

Racingbrick

Sinds enkele weken weer een Volvo.
Ik heb een Guard1, nieuwe ab gekocht bij de dealer, programmeren ging prima met de PDF van dit forum.
(ben ik heel blij van)

Onder de motorkap bij de accu zit een blok ( sirene denk ik) met een dopje voor het sleutelgat.
Naar het blok, laat ik het maar sirene noemen, loopt een dikke kabek met een zekering er tussen gemonteerd, die zekering is er tussenuit gehaald, ik dacht ah, mooi effe een nieuwe zekering er tussen doen
Toen snapte ik ook waarom er geen zekering in zat, zodra de kabel word doorverbonden gaat het alarm af....
Uitschakelen van het alarm bood geen relaas, er staat altijd spanning op die kabel, dus ook op de sirene en dat is niet de bedoeling....

Het alarm zelf werk wel goed, ook de startblokkering werkt..... maar wat heb ik er aan zonder sirene? :(

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn met dat alarm?

bud

ik denk sirene stuk.

mare ff tussen ons... mijn sirene doet het ook niet..
hij zat op een klote plek, zo net naast de accu, vooral als je regelmatig, daar bezig bent , ik heb h'm naar het schutbord verplaatst,
maar nog niet de moeite genomen om de draden te verlengen..
ik vindt dat ook niet zo belangrijk..open en dicht met een knoppie vindt ik zat  
is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl

Racingbrick

Ik weet wat je bedoeld, maar toch ben ik er nie blij van.
Trouwens, bij een T5 neemt dat sirene ding de laatste vrije milimeters in...
Als ik geen enorme toeren moet verrichten zou ik toch graag die sirene aan de gang hebben.....