ab guard 1

Gestart door jhonny, 24-02-2006 23:58:32

Vorige topic - Volgende topic

jhonny

hallo
ik heb een 850 estate van 1994 en zou graag een reserve ab hebben voor mijn alarm dit is zo een grijs kastje en op de stijl staat een driehoekje dat knippert als hij gesloten is
dit is toch een guard 1 ? waar kan ik zo een ab kopen

bud

Citaat van: jhonny op 24-02-2006 23:58:32
hallo
ik heb een 850 estate van 1994 en zou graag een reserve ab hebben voor mijn alarm dit is zo een grijs kastje en op de stijl staat een driehoekje dat knippert als hij gesloten is
dit is toch een guard 1 ? waar kan ik zo een ab kopen

ik zou het bij de ford dealer proberen  ::)

;)
gr,b

is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl

Winkie

Als het goed is staat er ergens op het Kastje "Volvo" met letters. Me vader zegt omdat het bij een auto hoort waar ook deze letters op staan. Deze heb dan weer zo'n zwart driehoekje naast de voorruit. Zo kan een kenner zien dat het kastje en de auto bij elkaar horen.
Die auto is ooit uit een soort winkel gekomen waar ze alleen auto's verkopen. Boven de winkel staat meestal weer dat zelfde woord "Volvo".
Als je goed in de straten kijkt als je buiten speelt, zie je misschien zo'n winkel. Bij mij om de hoek zit er een. Misschien bij jou ook.
Daar werken grote meneeren. Sommige hebben vieze handen, die moet je niet hebben. Die lopen alleen maar onder de auto's door en doen rare dingen met hun handen omhoog.
Andere meneeren zien er heel netjes uit. Die praten heel veel en zijn denk ik heel belangrijk.
Er zijn ook meneeren met stofjassen aan. Die lopen tussen rekken met allemaal blauwe dozen in. Deze meneeren weten waar alles staat in de hele winkel. Zo'n meneer moet je het eens vragen. Hij heeft ergens wel in een blauw doosje zo'n kastje met een knipperknop zitten.
Me vader zegt dat die knipperknopkastjes heel duur kosten.
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Racingbrick

oude meenemen, de dealer kan het gewoon voor je bestellen, kost iets van 50 eurie, programmeren kan je zelf doen, aanmelden an het alarm dus, heb ik ook gedaan en is makkelijk.
Dealer vraagt daar geld voor, het zijn denk ik iets van 10minuten werk.
maar zelf doen is gratis.

mehn

Tsjonge zeg, jullie kunnen ook wel gewoon antwoorden dat hij bij de Volvo dealer moet zijn hoor  ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Winkie

Citaat van: mehn op 25-02-2006 10:42:59
Tsjonge zeg, jullie kunnen ook wel gewoon antwoorden dat hij bij de Volvo dealer moet zijn hoor  ::)

true,
Wellicht is het mogelijk om in de FAQ's te zetten dat de meeste onderdelen voor gangbare Volvo personenauto's bij de Volvo personenautodealers te bestellen zijn.
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Racingbrick

:o geldt dat ook voormij? nu voel ik me nog schuldig ook, terwijl ik als enige een zinnig antwoord gaf... :(

mehn

Citaat van: Racingbrick op 26-02-2006 10:45:44

:o geldt dat ook voormij? nu voel ik me nog schuldig ook, terwijl ik als enige een zinnig antwoord gaf... :(

Uuh nee, voor je voorgangers  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: