gasveren achterklep

Gestart door SveziaTeam, 25-02-2006 16:47:47

Vorige topic - Volgende topic

SveziaTeam

??? De achterklep van onze 850GLT estate blijft niet meer open staan. De vervanginstructrie's heb ik al gelezen, maar heeft iemand een adres waar je deze voordelig (ipv de Volvo dealer)  kan kopen?

Laserblue

Ik heb ze van de week toevallig nog op marktplaats of ebay.de zien staan ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

marcelV70R

Citaat van: Laserblue op 25-02-2006 17:22:10
Ik heb ze van de week toevallig nog op marktplaats of ebay.de zien staan ;)

ja klopt,
die had ik erop staan.
maar inmiddels verkocht!!

Marcel

llinssen

www.estateservices.nl

Niet orgineel, maar wel goed.
25 euro per stuk ex verzending.

orgineel kan ook, uit mijn hoofd voor +- 45 euro.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

pac

Citaat van: SveziaTeam op 25-02-2006 16:47:47
??? De achterklep van onze 850GLT estate blijft niet meer open staan. De vervanginstructrie's heb ik al gelezen, maar heeft iemand een adres waar je deze voordelig (ipv de Volvo dealer)  kan kopen?

Mijn achterklep zakt ook sneller dan de spoorbomen....nu weet ik inmiddels waar ik de gasveren kan bestellen alleen heb ik de vervangingsinstructie nog niet. Kan jij mij daaraan helpen?

Paul

thuur

Citaat van: pac op 01-03-2006 18:04:41

Mijn achterklep zakt ook sneller dan de spoorbomen....nu weet ik inmiddels waar ik de gasveren kan bestellen alleen heb ik de vervangingsinstructie nog niet. Kan jij mij daaraan helpen?

Paul

Die instructies staan gewoon hier op het forum. Even 'geavanceerd zoeken' aanklikken en verhoog de limieten naar 5000 dagen, 5000 resultaten. Dan ga je het wel vinden met 'gasveer' of 'gasveren'. ;)

Let vooral goed op de waarschuwingen die er bij staan, je klep weegt meer dan een spoorboom :P

Suc6!

Gr 8)

daytonawim

Oeps te snel ( estate ) heb een sedan :-)

Hans V70

Kijk ook hier es; repairs/maintenance onder het kopje TRIM: trunk stuts.

http://www.volvospeed.com/volvo_performance.php

Hans

Hylco

Ik heb van verschillende merken auto's al gasveertjes van de sloop gehaald. Er zullen inmiddels vast ook alwel een paar 850's liggen ookal zullen dat er een stuk minder zijn dan Mazda's. Versleten 850 ga je toch niet vinden, die hebben in Polen nog een leven, dus je moet "hopen" dat iemand zijne in de prak heeft gereden. Iedere auto die van voren of van de zijkant is geraakt heeft in principe nog goede achterveren toch.