gechipt!

Gestart door martijn., 05-04-2003 21:09:06

Vorige topic - Volgende topic

martijn.

Ben bij Rica geweest en de 850 is nu gechipt,wat een geweld ,echt boven mijn verwachting ;D
In de 5de versnelling heb ik een piekdruk van 1,2 bar,dit is met dp zonder kat.en met kn-filter.
Hij moet nog op de rollenbank,maar die was nu defect,dus binnenkort heb ik ook een uitdraai.

Mvrg

Huib

Hoe weet je dat dat 1,2 bar is?

Johann

Dat kun je voelen aan je water.. ;D

Proficiat Martijn!

martijn.

CiteerHoe weet je dat dat 1,2 bar is?
Dat weet ik zeker,hebben een meter in de auto gehangen,en Roel heeft hem doorgetrokken in de 5de versnelling.

Viper

Ga zo door Martijn ;D ;D! Heb die van mij pasgeleden ook laten chippen, nadat ik er een grotere turbo op heb laten zetten. Allemaal leuk en aardig, maar de auto heeft zoveel vermogen gekregen dat de koppeling te zwak is. Dus nu komt er volgende week een S70R koppeling op te zitten, kan ik weer scheuren. Succes verder met je auto!

-Viper-
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

Boom

Vet vet vet!! Ik denk dat ik toch ook echt maar eens een keer langs rica moet!
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Remy_W.

En de kosten? :)

dan weet ik gelijk hoeveel jaar ik niet op vakantie kan ;)
Talkin' bout adrenaline!

V70R

Gefeliciteerd!

De mijne is ook gechipt, maar we kwamen maar tot 0.95 bar (standaard 0.75) bij meting is z'n vijf met turbodruk meter.

Hij moet dus nog op de rollerbank, hopelijk deze week. Kunnen ze hem goed scannen.

Krijg ik hopelijk ook de rest van m'n pk's...

Groeten
Charles
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken