even voorstellen (nu met foto)

Gestart door pac, 26-02-2006 17:00:29

Vorige topic - Volgende topic

pac

Goedemiddag Volvo liefhebbers.

Na een poosje meelezen op deze site mag ik nu eindelijk ook mijzelf voorstellen en 850 eigenaar noemen. Na een aantal jaren geleden bevangen te zijn geraakt door het Volvovirus en jaren in een 940 estate te hebben gereden was het eindelijk tijd voor een 850 estate. Na een korte zoektocht bleek dat een echte T5r om diverse redenen niet haalbaar was. Niet alleen qua budget maar ook omdat de 30.000 kilometer die we rijden per jaar toch het voordeligst gaan op autogas en een T5r op autogas......laat me niet lachen.

Momenteel zijn we (ja mijn vrouw ook) eigenaar van een zwarte 850 2.5i uit 1995. Hij ziet er gelikt uit en zodra ik hem echt gelikt heb komen de foto's.  Ik moet zeggen dat het Volvo gevoel wat je krijgt in een Volvo in een 850 helemaal te gek is.

Ik vind dit forum echt perfect....zeker gezien de knowhow die hier te vinden is onder de leden.

Tot later.......

Paul

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=4WN7EQ8U

kasper2

hartelijk welkom met je volvo bij de club en veel veilige kilometers,en ja een foto zou leuk zijn,en niet vergeten zaterdag 4 maartvolvo bijeenkomst in zwolle bij van der valk vanaf 1uur, gr kasper2 easy ryder 850  ;D ;D

pac

Citaat van: kasper2 op 26-02-2006 17:21:47
hartelijk welkom met je volvo bij de club en veel veilige kilometers,en ja een foto zou leuk zijn,en niet vergeten zaterdag 4 maartvolvo bijeenkomst in zwolle bij van der valk vanaf 1uur, gr kasper2 easy ryder 850  ;D ;D

4 maart..staat in mijn agenda. Ga kijken of het lukt. Kan jij vertellen wat er allemaal te doen is op een bijeenkomst?

animalT5R

ouwehoeren,koffie drinken(is de korte versie ;))
Welkom op het forum,en ben benieuwd naar de foto's.
Gr Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

pac

Citaat van: animalT5® op 26-02-2006 17:29:25
ouwehoeren,koffie drinken(is de korte versie ;))
Welkom op het forum,en ben benieuwd naar de foto's.
Gr Johan

ouwehoeren en koffiedrinken....dat zijn 2 van mijn hobby's.. ;D

Turbobiker

en dan mag je ook nog een stukkie auto rijden ;D

(en dat gas schijnt prima te gaan met de turbomotoren van de 850, 300pk is geen probleem...)
De Tussenpaus

pac

Citaat van: pac op 26-02-2006 17:00:29
YES Het is gelukt....thanx Animal...was toch eenvoudiger dan gedacht.

Nu hier mijn jongste aankoop....en ik ben er trots op. Foto is niet door mijzelf genomen maar door de vorige eigenaar.Voor de trouwe forumbezoekers komt hij mss bekend voor........hij heeft hier al eens gestaan maar toen als Mauricenl als eigenaar.

Zodra het beter weer is zal ik hem eens goed onderhanden nemen en meer fotos van mijn roffel tonen..

tot zover...de groeten.

crd

Mooi!
Ziet er goed uit.
Gefelicteerd met de aankoop.
En welkom hier.