Chip op een socket

Gestart door Johann, 27-02-2006 23:18:43

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Afspraak gemaakt bij RICA om de chip op de socket even te laten aanpassen gebeurt 27 Februari a.s
kan niet wachten ! gesproken met Roel, klonk goed !

Of wacht... dat was vandaag!!

En donders mooie speeltjes gezien! GT turbo's, mooie sterke drijfstangen, Electronische boost controlers (HKS stappen motor), Hele vette HKS luchtfilters, NOS kitjes en heel veel Ferrita uitlaatjes voor weinig. Was zelfs zo goedkoop dat ik gelijk maar een DP voor de R heb meegenomen.!

:-*

Rudi

Citaat van: Johann op 27-02-2006 23:18:43
Afspraak gemaakt bij RICA om de chip op de socket even te laten aanpassen gebeurt 27 Februari a.s

En donders mooie speeltjes gezien! GT turbo's, mooie sterke drijfstangen, Electronische boost controlers (HKS stappen motor), Hele vette HKS luchtfilters, NOS kitjes en heel veel Ferrita uitlaatjes voor weinig. Was zelfs zo goedkoop dat ik gelijk maar een DP voor de R heb meegenomen.!

Echt niet leuk hoor ;D ;)
Dr.Go-Fast...

Rudi

Wat doe je met die turbo die je overhebt Johann,die GT30 nog wat,of komttie op de SD? 8)
Dr.Go-Fast...

Johann

Weet ik nog niet..

Die GT2871R zag er ook donders mooi uit.. Maarja 1500 Euro.. ::)

Eugene

Citeer

LOL  ;D

Hoeveel kostte die DP's ik ben namelijk gister jarig geweest  :P

If it's not blown, it sucks...

Johann

Citaat van: eugene op 27-02-2006 23:53:07
Citeer

LOL  ;D

Hoeveel kostte die DP's ik ben namelijk gister jarig geweest  :P

Weinig.  ;)

Had dan ook een kleine reparatie nodig maar dat is inmiddels gefixed.  ;D

Eugene

Maar er zijn er dus nog meer als ik je eerste post lees, of gaat het alleen om Catbacks?

If it's not blown, it sucks...

Johann

Citaat van: eugene op 27-02-2006 23:56:41
Maar er zijn er dus nog meer als ik je eerste post lees, of gaat het alleen om Catbacks?

Er hangt vanalles.

RonnieDuck

En niet even eerder plaatsen dat je er heen was. Waarom plaatst nu niet iedereen even zijn agenda hier, (of was dat nu een ander topic?) Dan was ik zeker even langs gekomen als mogelijke klant!

mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Peth©oni

bij Rica of Outlook?

Rayman

Citaat van: Johann op 27-02-2006 23:18:43

Hij gaat maar door en gaat maar door....:cwm20:

En wij maar lezen...
En lezen....
En kwijlen... ;D 8)

Alles is relatief...Amehoela... ;D ;)

Nee zonder gekheid Johann: je bent op jouw manier weer goed bezig!

Een domme boer uit Beckum

Turbobiker

Citaat van: Johann op 27-02-2006 23:48:06
Weet ik nog niet..

Die GT2871R zag er ook donders mooi uit.. Maarja 1500 Euro.. ::)

Laat 'ie nu op een standaard uitlaatspruitstuk van een 850 passen... ;D ;D ;D
De Tussenpaus

Emiel

1500 Euro... Johann, wat is nou 1500 Euro? Ik heb meteen gebeld en ook een afspraak gemaakt, 1 April 2008 kon ik terecht zo druk is het er.... ;) ;D

Emiel... ;D