bedankt voor de ondersteuning

Gestart door bendi, 01-03-2006 13:53:47

Vorige topic - Volgende topic

bendi

Na het lezen van de reacties op mijn vraag, waarom toch een 850 ben ik over de streep. Ga ook een 850 kopen. Als er problemen mee zijn kan ik op dit forum wel antwoorden vinden. Mijn auto's zijn altijd in onderhoud bij mijn achterbuurman. Hij is in het bezit van een echte hydraulische brug en goed uitgeruste garage. (is ook monteur). Voor € 15 per uur kan hij heel wat ongemakken verhelpen.
Het wordt een 850 gle 2.0i Ga voor de meest basic uitvoering van de motor. Ben geen racer en dan kan de turbo ook niet stuk.
Mijn dank voor alle reacties en laat wel weer van me horen als ik in de 850 rondroffel.

Groet Ben(di)

Rayman

Hardstikke goed man. Veel succes ermee!

bud

Citaat van: bendi op 01-03-2006 13:53:47
Na het lezen van de reacties op mijn vraag, waarom toch een 850 ben ik over de streep. Ga ook een 850 kopen. Als er problemen mee zijn kan ik op dit forum wel antwoorden vinden. Mijn auto's zijn altijd in onderhoud bij mijn achterbuurman. Hij is in het bezit van een echte hydraulische brug en goed uitgeruste garage. (is ook monteur). Voor € 15 per uur kan hij heel wat ongemakken verhelpen.
Het wordt een 850 gle 2.0i Ga voor de meest basic uitvoering van de motor. Ben geen racer en dan kan de turbo ook niet stuk.
Mijn dank voor alle reacties en laat wel weer van me horen als ik in de 850 rondroffel.

Groet Ben(di)

gefeliciteerd..

persoonlijk zou ik een 2.5 10 klepper als minimum houden

is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl

Gmid

Zelfs een 2.0 10kleppers is snel zat als je geen racert bent. Als het moet, kan ik ook gti tjes of crxjes killen..

Gisteren een mitsubitshi eclipse... Gewonnen doordat hij niet zo rap kon schakelen..
Volvo C30 '12

b0nkolok

Super man, je zal nooit spijt krijgen van een roffel. Wel ff goed checken naar z'n verleden.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Maarten

Hallo Ben,
Ik ben sinds een week in bezit van een V70" deze moest er komen vanwege veel rijden en diesel, maar de 850 GLT 20V die ik had is na 115000 van mijn kant in nieuwe handen , en deze eigenaar is er heel blij mee, de auto heeft 388000 km op de teller maar was een probleemloze auto. Ook nu denk ik" ik wil nooit wat anders meer.
Groet Maarten

ps: mijn V70 heeft pas 292000 km gelopen en is dus nieuw.
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Supersonic

Kijk zo kan het ook. Eerst netjes informatie inwinnen en dan er voor gaan. Zal ik is jouw voornamelijk kijken hoe de algemene staat van de nog te kopen 850 is, aangezien je al aangeeft niet voor de topmodellen te gaan. Zoals je vast al wel hebt gelezen is er veel rommel te koop. Veel succes met de aankoop. ;D