[VOLVO 850 CLUBMEETING] Elandrun 2006

Gestart door mehn, 01-03-2006 21:43:54

Vorige topic - Volgende topic

martijn.

[quote author=Boeijke link=topic=12234.msg204349#msg204349 date=1144496603

Komen er nu nog mensen vanaf het zuiden over de A2. Hoe laat dan ongeveer bij de Lucht (shell) ?? Dan sluit ik daar aan.
Willem
Citeer

We vertreken zo rond 8.30 bij AC Nederweert en dan zo rond 9.15-9.30 bij de Lucht.

Oke

fearless

Vanmiddag ook ff ervoor gezorgd dat mijn auto staat te blinken.  ;D

En vertrekken we nu om 8.45 uit zwolle ?? anders sta ik voor niks te wachten.  ;)

Jimbo

Citaat van: fearless op 08-04-2006 18:40:09
Vanmiddag ook ff ervoor gezorgd dat mijn auto staat te blinken. ;D

En vertrekken we nu om 8.45 uit zwolle ?? anders sta ik voor niks te wachten. ;)

Ja, André is ook om acht uur in Beilen en dan kunnen we makkelijk om kwart voor negen in Zwolle zijn. Op het terrein van Furness. Afslag noord bij de Esso. Dat vinden we vast wel.

Ik neem de helm wel mee, maar weet niet of de inschrijving gelukt is.

Rayman

Heb ik ook; maar nu zit ie weer onder de drek...Morgen maar even "XC style" denk ik  ;D. Met dit weer is 't ja verdorie geen doen.

fearless

Citaat van: Wieger op 08-04-2006 18:44:52
Ja, André is ook om acht uur in Beilen en dan kunnen we makkelijk om kwart voor negen in Zwolle zijn. Op het terrein van Furness. Afslag noord bij de Esso. Dat vinden we vast wel.

Ik neem de helm wel mee, maar weet niet of de inschrijving gelukt is.

André weet wel waar het is, vorig jaar hebben ze ook daar op mij gewacht.

Helm licht bij mij ook al in de auto, weet alleen ook niet of ik mee mag doen. Heb geen reactie op mijn inschrijving gehad.  :(

Ik zou zeggen iedereen tot morgen, hopen dat het net zulk mooi weer word als vanmiddag.  :D

The Saint

Citaat van: Rayman op 08-04-2006 18:45:23

Heb ik ook; maar nu zit ie weer onder de drek...Morgen maar even "XC style" denk ik  ;D. Met dit weer is 't ja verdorie geen doen.

Wat voor jou "XC style" is, noemen anderen "concoursstaat"  ;)

The Saint, die R morgen ook zal zijn als toeschouwer. Als vervoermiddel dient de zwarte T-5R estate van 850idol, en misschien lift AnimalT5R ook nog mee.

Ik heb nu al trek in die hamburgers daar. Echt de lekkerste die ik ooit heb gegeten  :D :P
No shirt no shoes, no pinball

Rayman

Citaat van: The Saint op 08-04-2006 18:57:26
Citaat van: Rayman op 08-04-2006 18:45:23

Wat voor jou "XC style" is, noemen anderen "concoursstaat"  ;)

Binnenkort wordt ie weer een stukje mooier!  ;) ;D

JCviggen

Kleine update...het verzamelen bij AC Nederweert voor de mensen van het Zuiden is om 07:30

Een uur vroeger dan eerst gepland...anders is er met de diverse tussenstops niet genoeg tijd om op tijd aan te komen.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Rijns_t5r

8) vanmiddag nog ff snel het wagentje gewassen,starte hem,snotverdesnotver herrie uit ut vooronder,gezocht kwam bij distrie butie kant vandaan,multie riem verwijderd,herrie was weg,riem er weer op weer een rot geluid,verder gezocht blijkt het lager van mijn dynamo niet meer lekker te draaien ,filnk wat vet op gespoten ergste geluid is weg gelukkig,hoop dat ik het gaat redden morgen op en neer naar lelystad :o
en een paar rondjes op de baan ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

willow

Hoeveel Tukker komen er bij  A.C. rest. Holten en hoe laat???????????

willow

andre

is goed ben om 8 uur in beilen car pole plaats bij jan de boer magazijn en door naar zwolle

volgens mij moet je niet zo druk maken heb vorig jaar ook geen bevesting gehad
je kunt beter over je fiets lullen
dan over je lul fietsen

konniekip

als ik er vannacht niet uithoef, kom ik morgen rond 10.30 kijken  :)

mehn

Citaat van: JCviggen op 08-04-2006 19:03:19
Kleine update...het verzamelen bij AC Nederweert voor de mensen van het Zuiden is om 07:30
Een uur vroeger dan eerst gepland...anders is er met de diverse tussenstops niet genoeg tijd om op tijd aan te komen.

Nou, dan ben ik zéker niet op tijd in Nederweert ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Zippo

Citaat van: konniekip op 08-04-2006 19:44:41
als ik er vannacht niet uithoef, kom ik morgen rond 10.30 kijken  :)

Heeft Kip kuikentjes dan?? ;D