[VOLVO 850 CLUBMEETING] Elandrun 2006

Gestart door mehn, 01-03-2006 21:43:54

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: 850Tim op 09-04-2006 19:28:33
Mooie fotos. Ik vind de 4e foto wel heeeel mooi................ 8)
Die rooie? Oh, die ging per ongeluk. Ik wilde dat witte embleem op die zwarte jas hebben maar ik vergat te zoomen  ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Esveldt

BTCC embleem

En die ander gaat via de Volvo 850 club webwinkel.

Paul

Rayman

Ik moet zeggen dat ik genoten heb van deze dag.
Een (zeer) enerverende heenreis onder begeleiding van zo'n 1200 pk (4 auto's)  ;D.  

Ik heb genoten van het spektakel van de 850's, Amazones, P1800, 142's, etc. Wauw!  :o Die flink blauw rokende 850 schrok ik inderdaad van....Hopelijk was dat niet terminaal! Ik heb weer vele bekenden en leuke mensen gesproken. Een erg leuke dag! Die 440 van Marc lag als een blok op het asfalt; heel strak!

Het fanatisme van Emiel was erg leuk om te aanschouwen... Mooi gereden kerel!

(De auto's  van de heren Heijtzer en Tom H. zijn inderdaad supergaaf...Ik moet aan het werk!  ;D). De 850 van Ivo (Fearless) wordt alleen maar mooier...Ik wist van gekkigheid soms niet waar ik naar moest kijken...De tijd vloog!

De terugreis verliep netjes...Vooral na afslag Rijssen ging het tempo flink omhoog (alleen heb ik nu zwarte vlekken voor de ogen).

Ja Paul...Hij is erg mooi en erg snel!

Ray

Esveldt

Rayman

Citaat van: Esveldt op 09-04-2006 19:47:46
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja Paul...Daar kan ik hartelijk om meelachen!  ;D ;D ;D.
Snelheid is verslavend... :-\

Berts (rs) Evo 6 RSII was op de heenweg smerig snel vanaf de rotondes...en dat geluid  :o.

FGG

Citaat van: Esveldt op 09-04-2006 19:40:34
BTCC embleem
%#$%! Niet meer leverbaar.

Citaat van: Esveldt op 09-04-2006 19:40:34
En die ander gaat via de Volvo 850 club webwinkel.

Thnx Paul

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Esveldt

Esveldt

Heb trouwens wel een verbrandde kop!

Paul

The Saint

Het was idd weer genieten geblazen. Ook hier geen racefoto's, de snelheid komt R toch niet op  ;)

Mijn lift: de 850 T-5R van 850idol (bedankt Marsss)

De afdeling Saffron (en wat is zo'n XC grille toch mooi):

Een paar persoonlijke voorkeurtjes:

Tim (niet de eerste x dat de jouwe R tussen staat zag ik net!):

Is dit die van Alex? (wat een beauty!):

Jullie zullen wel denken wa's dat nou? Maar R ging een mooi treintje een stukje voor ons uit: SD II, Rayman en Esveldt. Misschien te zien aan de witte, groene en rode stipjes?  ;D Esveldt met de rode R was de laatste van de 3 en hij ging net een andere auto inhalen om zich weer aan te sluiten.

HET ABSOLUTE HOOGTEPUNT WAS WEDEROM DE 'PLATGESLAGEN GEHAKTBAL' IN DE KANTINE, WAT EEN TOPPER!!!
No shirt no shoes, no pinball

850Tim

Citaat van: FGG op 09-04-2006 19:37:40
Citaat van: 850Tim op 09-04-2006 19:28:33
Mooie fotos. Ik vind de 4e foto wel heeeel mooi................ 8)
Die rooie? Oh, die ging per ongeluk. Ik wilde dat witte embleem op die zwarte jas hebben maar ik vergat te zoomen  ;D

;D ;D Lol  ;D ;D
Simply the best.......

Emiel

Woehoe, heb een beker ;D! Een kleinere dan vorig jaar, Marc Heitzer was niet te houden vandaag! Na een hele foute ronde (afslag te vroeg :-X), 1 hele snelle ronde neer gezet van 1.06 waar ik toch wel veel moeite had om sneller te gaan dan die tijd.
Aan het einde kwam ik toch nog op een 1.04.86 uit, halve seconde langzamer dan Marc.
Andere Marc, met dat witte gevaar, was ook niet te houden! Wat ligt dat 'ding' strak op de weg zeg.... :o

Gefeliciteerd Marc-en! En Andre natuurlijk ook!

Helaas niet veel kunnen ouwehoeren met bekenden van de club, andere keer dan maar. Bedankt voor de vele complimentjes over de velgjes, jullie zijn té goed!
Auto heeft geen krimp gegeven, bandjes zijn wel wat kaler geworden ;D

Foto's staan op http://emielr.mijnalbums.nl/ Nabestellen in groot formaat kan via PB!

Emiel.... ;D

Emiel

oldostofjas

Het was een ontzettend leuke dag. Ik ben blij dat ik ook meegedaan heb. De diesel viel me niks tegen. 1:11 en nog wat honderdsten. Niet de snelste tijd, maar daar ging het ook niet om. Helemaal niet snel trouwens in de turboklasse waarin ik was ingedeeld. Ach ja, het ìs een 850 met een turbo...

Met het weer hadden we ook veel geluk! Mijn foto's zijn via de link van Emiel te vinden. Filmpjes plaats ik binnenkort.
There is no place like 127.0.0.1

Vertigo

Het lijkt erop alsof je zonder achterspoiler niet in de prijzen kan vallen:

Baal ervan dat ik er niet bij kon zijn!

Turbobiker

Citaat van: Emiel op 09-04-2006 20:25:42
Woehoe, heb een beker ;D! Een kleinere dan vorig jaar, Marc Heitzer was niet te houden vandaag! Na een hele foute ronde (afslag te vroeg :-X), 1 hele snelle ronde neer gezet van 1.06 waar ik toch wel veel moeite had om sneller te gaan dan die tijd.
Aan het einde kwam ik toch nog op een 1.04.86 uit, halve seconde langzamer dan Marc.
Andere Marc, met dat witte gevaar, was ook niet te houden! Wat ligt dat 'ding' strak op de weg zeg.... :o

Gefeliciteerd Marc-en! En Andre natuurlijk ook!

Helaas niet veel kunnen ouwehoeren met bekenden van de club, andere keer dan maar. Bedankt voor de vele complimentjes over de velgjes, jullie zijn té goed!
Auto heeft geen krimp gegeven, bandjes zijn wel wat kaler geworden ;D

Foto's staan op http://emielr.mijnalbums.nl/ Nabestellen in groot formaat kan via PB!

Emiel.... ;D

Hoe zat het nu met de tijden? En wie won er dan in welke klasse? En hoe zat het dan met die rode 440 die in het begin zo snel was?
De Tussenpaus