[VOLVO 850 CLUBMEETING] Elandrun 2006

Gestart door mehn, 01-03-2006 21:43:54

Vorige topic - Volgende topic

Jimbo

Het was een prachtige dag daar in Lelystad. Wat een stuurmanskunsten heb ik daar gezien. De winnaars nog van harte gefeliciteerd. Heb ook nog wat foto's gemaakt. Die komen zo er zo aan.

marcelV70R

Citaat van: Esveldt op 09-04-2006 19:59:11
Heb trouwens wel een verbrandde kop!

Paul

ben je niet de enigste ;D ;D ;D
ik heb hem rondom (ligt) verbrand!!

Emiel

Citaat van: Turbobiker op 09-04-2006 20:42:32
Citaat van: Emiel op 09-04-2006 20:25:42
Woehoe, heb een beker ;D! Een kleinere dan vorig jaar, Marc Heitzer was niet te houden vandaag! Na een hele foute ronde (afslag te vroeg :-X), 1 hele snelle ronde neer gezet van 1.06 waar ik toch wel veel moeite had om sneller te gaan dan die tijd.
Aan het einde kwam ik toch nog op een 1.04.86 uit, halve seconde langzamer dan Marc.
Andere Marc, met dat witte gevaar, was ook niet te houden! Wat ligt dat 'ding' strak op de weg zeg.... :o

Gefeliciteerd Marc-en! En Andre natuurlijk ook!

Helaas niet veel kunnen ouwehoeren met bekenden van de club, andere keer dan maar. Bedankt voor de vele complimentjes over de velgjes, jullie zijn té goed!
Auto heeft geen krimp gegeven, bandjes zijn wel wat kaler geworden ;D

Foto's staan op http://emielr.mijnalbums.nl/ Nabestellen in groot formaat kan via PB!

Emiel.... ;D

Hoe zat het nu met de tijden? En wie won er dan in welke klasse? En hoe zat het dan met die rode 440 die in het begin zo snel was?

Je hebt verschillende groepen, het oudere spul in diverse groepen en 850 turbo klasse en 850 N/A klasse. Marc Heitzer won de 850 Turbo klasse en Andre de 850 N/A klasse. Die rode 440 was idd erg snel, Marc was alleen sneller met zijn 440. De tijden weet ik niet, dat was nogal chaos. Volgende keer neem ik voor de organisatie een megafoon mee, echt niet te verstaan :P.

M a r c

Snelste tijd van de dag was 1.03.22

;D

Die rode 440 had volgens mij 1.03.82 en Marc Heitzer een 1.04.37 geloof ik?

Helaas dit jaar geen beker voor de snelste tijd van de dag.....  :'(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Gefeliciteerd Jongens!!

Was een hele leuke dag en mooi om te zien dat jullie er allemaal hard voor aan 't werk waren.
Vanmorgen voor de verandering een keer uitslapen. In tegenstelling tot de berichten een stralende hemel maar in de auto was het toch wel heel mistig. Vreemd genoeg bij het uitstappen in Lelystad was de mist ook meteen verdwenen en bleef het weer mooi mee doen de hele dag. Op de terugweg na een kilometer of 10 alweer mist.. (damn!) en dit bleef ook zo tot net voor huis. Daarna kwam het koelvloeistof lampje opzetten..  ::)

Algehele impressie van de dag gezien vanaf de kant, Echt super om al die Volvo's op de baan te zien. Uitschieters waren voor mij de oude Station Volvo, PV445?, die toch elk jaar weer tot het bot gaat!, De 200 series waren spectaculair, de 440's zagen er heel snel uit, de 360's ook heel leuk om te zien.
De downers, evenement gaat te groot worden en er komen teveel trailer queen's op de baan bij dit evenement naar mijn mening. Misschien tijd voor een splitsing?

Niet te verslaan zijn natuurlijk die turbo roffels, super geluid!

Hier nog een paar foto's

fearless

Erg gezellig dagje gehad, ben zelf niet zo vaak de baan opgeweest. 3 keer maar, ik was namelijk veels te druk met gezellig kletsen hier en daar en natuurlijk met foto's maken.

Na afloop nog uit eten geweest met een klein gezelschap. Dat was erg gezellig en lekker. vooral die blonde was lekker  ;D

En na een heerlijk rustig ritje naar huis was ik om ongeveer 20.30 weer thuis.

Wat mijn foto's betreft, die houden jullie nog tegoed. Heb nu niet zo'n zin meer om ze te plaatsen.  :)

oldostofjas

There is no place like 127.0.0.1

Turbobiker

Citaat van: Johann op 09-04-2006 21:14:47
De downers, evenement gaat te groot worden en er komen teveel trailer queen's op de baan bij dit evenement naar mijn mening. Misschien tijd voor een splitsing?

Inderdaad ook nog even over gehad met een paar mensen. Is wel jammer en zou actie tegen ondernomen mogen worden. Maar waar ligt de grens? SDII? Gaat ook wel ver... Maar die deed (Vast uit respect naar de overige deelnemers ::) ) dan ook niet mee ;)

Maar dan toch wel weer leuk dat een zo goed als standaard 850 een min of meer speciaal geprepareerde 440 nog een hele run voor zijn geld geeft ;D
De Tussenpaus

Rayman

Die gedeukte volvo's vond ik niet echt leuk om te zien; zullen we maar zeggen...Het stoot me als liefhebber behoorlijk voor het hoofd.  :-[ :-\

fearless

Rayman

M a r c

Ik moet Johann wel gelijk geven, vondt die Bangercars van Hunter ook wel wat té ver gaan. Snap ook niet waarom je vroeger met een geldig APK-rapport mee mocht rijden en nu rijden er auto's zonder kenteken en met slicks rond. Niet dat je dus slicks nodig hebt.... zonder gaat nét zo goed  8) Op zich zou een demonstratierondje van een echte rallywagen of een speciale circuitwagen leuk zijn op zo'n dag, maar om ze nou ook echt mee te laten rijden in de competitie is denk ik voor veel deelnemers niet leuk meer omdat je bij voorbaat al kansloos bent. Enfin, ik heb toch wel genoten vandaag, al duurde het even voordat ik doorhad dat er een balkje op het scorebord bleef hangen.... ik maar denken dat ik op 1.09 zat terwijl ik al in de 1.04's zat  :-\  Voor de rest wel weer een topdag en wéér met schitterend weer.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Emiel

Ben het er mee eens dat er zeker wat moet veranderen, je staat 20 min te wachten voor een rondje, alles onlogisch geparkeerd, terwijl achterin een mooi terrein was voor deelnemers op te stellen. Misschien een idee voor de 850club om iets in diezelfde trant te gaan organiseren?
De deelnemers zullen zeker bevestigen dat dit geen baantje voor de 850 is.... :-[

Emiel... 8)

J. Hoeksema

Citaat van: Turbobiker op 09-04-2006 21:28:03

Inderdaad ook nog even over gehad met een paar mensen. Is wel jammer en zou actie tegen ondernomen mogen worden. Maar waar ligt de grens? SDII? Gaat ook wel ver... Maar die deed (Vast uit respect naar de overige deelnemers ::) ) dan ook niet mee ;)

Maar dan toch wel weer leuk dat een zo goed als standaard 850 een min of meer speciaal geprepareerde 440 nog een hele run voor zijn geld geeft ;D

Misschien is het een idee om de volgende keer alleen maar auto's te laten meedoen met een geldige APK? (kopie ervan inleveren bij inschrijving)

Het is maar een idee?  ::)

Ik had overigens het idee dat die auto's van Hunter voornamelijk aanwezig waren ter promotie van hun diensten.  :-X