[VOLVO 850 CLUBMEETING] Elandrun 2006

Gestart door mehn, 01-03-2006 21:43:54

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Wederom érg mooie foto's Ivo. Super! Ik heb het al vaker gezegd en ik meen het ook echt:  je moet hier je vak van gaan maken.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

HaRdCoRe-WeZ

Er zitten idd mooie plaatjes bij ja. Enneuh, dagje Zandvoort huren is niet leuk...tevens liggen de snelheden een stuk hoger, wat het in theorie gevaarlijker maakt. Midland circuit is prima.

T5RRRR

Allemaal bedankt voor de foto's, ik moet eerlijk zeggen dat ik vrijwel alle foto's netjes vind , zitten niet veel lelijke bij , er zit dus een behoorlijk hoog gehalte getalenteerde fotografen onder de Volvo rijders , nogmaals bedankt!
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

M a r c

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 10-04-2006 23:12:26
Er zitten idd mooie plaatjes bij ja. Enneuh, dagje Zandvoort huren is niet leuk...tevens liggen de snelheden een stuk hoger, wat het in theorie gevaarlijker maakt. Midland circuit is prima.

Precies wat ik ook dacht. En anders dan winnen ook alleen weer de wagens die de meeste pk's hebben terwijl je op het Midlandcircuit puur op rijkwaliteiten kunt winnen.

info@europeantuning.nl

emielC70

Als je TT of zandvoort wil huren moet je 200 euro de man minimaal gaan rekenen.

Ik heb wel eens verhalen gehoord van 40.000 euro.

Ik weet in elk geval dat als wij 1 dag willen testen voor de porsche supercup in imola dan moesten wij tussen de 10.000 en 15.000 betalen en dan waren er die dag in totaal 4 teams.

Dus dat is 40.000 tot 60.000 euro voor de baanhuur.

alex V50

Een dag Zandvoort is geen 40.000 euro.
Exclusief baanpersoneel e.d. ben je voor 4.000 tot 6.000 euro klaar.
Reken er voor baanpersoneel en dat soort zaken nog zo'n 2.000 tot 3.000 euro bij en je begrijpt dat je dat met de 850-club waarschijnlijk niet rond gaat krijgen.

Zolder is iets goedkoper, maar dit ontloopt elkaar niet zo veel.

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

volvos60t5

Citaat van: M a r c op 11-04-2006 08:17:16
Precies wat ik ook dacht. En anders dan winnen ook alleen weer de wagens die de meeste pk's hebben terwijl je op het Midlandcircuit puur op rijkwaliteiten kunt winnen.

Wie had daar ook al weer gewonnen??? ;D ;D
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

Eugene

Citaat van: alex V70R op 11-04-2006 08:44:34
Reken er voor baanpersoneel en dat soort zaken nog zo'n 2.000 tot 3.000 euro bij en je begrijpt dat je dat met de 850-club waarschijnlijk niet rond gaat krijgen.

Gr. Alex.

Maar met de aantallen die nu deelnemen (heel volvo rijdend NL) moet het toch wel te realiseren zijn? Er kunnen dan meer mensen tegelijk op de baan en dus 'maakt het nu uit als er zoveel mensen willen rijden.

If it's not blown, it sucks...

alex V50

Citaat van: eugene op 11-04-2006 12:09:49

Gr. Alex.

Maar met de aantallen die nu deelnemen (heel volvo rijdend NL) moet het toch wel te realiseren zijn? Er kunnen dan meer mensen tegelijk op de baan en dus 'maakt het nu uit als er zoveel mensen willen rijden.

Je kan inderdaad met meerdere tegelijk de baan op, maar met de aantallen die nu deelnemen gaat het ruim 250 euro kosten. Ik moet nog zien dat die allemaal 250 euro gaan betalen voor een dagje Zandvoort of Zolder.

Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

M a r c

Gaat ook veel té hard jongens, dan kun je erop wachten dat iemand zijn auto total-loss rijdt... of erger   :(

info@europeantuning.nl

HaRdCoRe-WeZ

Inderdaad. Is niet leuk als het fout gaat.

Als je op Zandvoort of Assen wilt rijden, kun je beter meedoen met een trackday.

alex V50

Citaat van: M a r c op 11-04-2006 13:28:25
Gaat ook veel té hard jongens, dan kun je erop wachten dat iemand zijn auto total-loss rijdt... of erger :(

Dat is waar.
Ik heb een aantal keer zo'n dag georganiseerd voor een ander automerk en zijn er altijd wel een paar bij die met lichte danwel zware schade van het circuit vertrekken.
Ik vlam!

JCviggen

het circuit in lelystad is op zich wel geschikt, je kan met de kegels een iets geschiktere lay-out maken voor onze voorwielaandrijvers...als je dan het aantal deelnemers halveert dan is het prima.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Johann

Citaat van: M a r c op 11-04-2006 13:28:25
Gaat ook veel té hard jongens, dan kun je erop wachten dat iemand zijn auto total-loss rijdt... of erger   :(

Tussen de 170 en 190 richting Scheivlak en tegen de 200 op het rechte stuk bij de pitstraat was mogelijk met de 850T5 "SD1".
Zat nog wel meer in maar deed vooral met aanremmen op Scheivlak rustig aan.

emielC70

Gr. Alex.

Dan vraag ik me af waarom imola zoveel duurder moet zijn. Me baas moest toch echt een dikke 10 betalen als zijnde zijn deel van de huur.