[VOLVO 850 CLUBMEETING] Elandrun 2006

Gestart door mehn, 01-03-2006 21:43:54

Vorige topic - Volgende topic

alex V50

Citaat van: emielC70 op 11-04-2006 16:43:47
Citaat van: alex V70R op 11-04-2006 08:44:34
Een dag Zandvoort is geen 40.000 euro.
Exclusief baanpersoneel e.d. ben je voor 4.000 tot 6.000 euro klaar.
Reken er voor baanpersoneel en dat soort zaken nog zo'n 2.000 tot 3.000 euro bij en je begrijpt dat je dat met de 850-club waarschijnlijk niet rond gaat krijgen.

Zolder is iets goedkoper, maar dit ontloopt elkaar niet zo veel.

Gr. Alex.

Dan vraag ik me af waarom imola zoveel duurder moet zijn. Me baas moest toch echt een dikke 10 betalen als zijnde zijn deel van de huur.

Italiaanse maffia praktijken? :)
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Turbobiker

De Ring afhuren schijnt ook 'maar' 9000 euro te kosten... ;D ;D
De Tussenpaus

fbm

het was zondag een topdag,veel mooie volvo's gezien en lekker weer!
dit was voor mij de eerste meeting, wat gaaf al die volvo's maarja ik kwam toch voor de 850's kijken kijken kijken en toch maar niet durfen deelnemen
wat een watje ben ik toch. :-[
volgende keer wel. :)

Turbobiker

Citaat van: fbm op 11-04-2006 20:10:44
het was zondag een topdag,veel mooie volvo's gezien en lekker weer!
dit was voor mij de eerste meeting, wat gaaf al die volvo's maarja ik kwam toch voor de 850's kijken kijken kijken en toch maar niet durfen deelnemen
wat een watje ben ik toch. :-[
volgende keer wel. :)

Twee van die wagens, dus dan kun je er toch best eentje aan wagen lijkt mij ;)
De Tussenpaus

Ren-alt-130

Hey jongens,

In navolging van 2001, 2002, 2004 en 2005 was ik natuurlijk ook weer van de partij om wat mooie beelden te schieten in Lelystad om daar wederom een compilatie van te maken die zoals elk jaar weer als clubartikel van de Volvo 850 Club te vinden is.

Het viel mij dit jaar op dat er wat meer diversiteit was tussen de verschillende modellen. Erg fraai om te zien! Heb ook erg genoten en zelf ook gelukkig nog wat rondjes kunnen scheuren in de blauw/paarse 440T. Had wel voor die dag mijn oude velgjes eronder gehangen, wilde m'n 205/17 niet meteen gladmaken ;)

Ben wel al bezig geweest met de compilatie en heb besloten om maar eens een gedeelte op het Internet te zetten. Dus ik zou zeggen, veel kijkplezier. Dit is waar ik tot nu toe ben, nog geen filters e.d. eroverheen gezet, dus let daar niet op.

Voor de rest staat dit filmpje op mijn Wanadoo account, en die trekt niet zo heel veel, dus als je hem niet meer kan downloaden, dan vrees ik dat je even geduld moet hebben hehe. (of iemand anders wilt hem hosten)

FILMPJE: home.wanadoo.nl/r.hoogterp/lely2006teaserWMV.wmv

Groetjes,
René

(EDIT: zo zie wel even dat de kwaliteit ERG laag is. Dus niet echt op letten, kan je verzekeren dat het haarscherp is normaal gesproken haha)
René Hoogterp
'zoon van...'

mehn

Nou, ik vindt het nog wel meevallen met de slechte kwaliteit  :D
Alleen krijg ik een beetje een stijve nek  ;)

Voor als het filmpje het bij René niet meer doet: lely2006teaserWMV.wmv

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

TDeut

khad em vannacht ook al ff geupped naar onze server bij xs4all..
http://www.xs4all.nl/~deut/lely2006teaserWMV.wmv

ik vind em in ieder geval weer top rené, maar dat had ik je al verteld ;p
kan niet wachten op de final version ( 1tje low-res en 1 high-res wellicht? )

groetjees

MSN: tdeut_84 [ @ ] hotmail [ dot ] com

Eugene

Kwaliteit is idd niet echt geweldig, maar wel heel mooi samen gesteld.

Complimenten!

If it's not blown, it sucks...

Reitse

Rsport

Vorig jaar erbij geweest als toeschouwer, helaas moest ik dit jaar werken anders was ik er zeker weer bij geweest als toeschouwer. Heb een mooie dag gemist afgaand op de foto's.  ;)

Lijkt me best uit te kunnen om als 850club de baan te huren in lelystad. De MR2club (weekend auto) doet het al jaren en daar betalen de leden zo rond de 7,50 a 10 euri deelnemerskosten. (en er zijn stukken minder MR2's dan 850 v/s/c/70's ;))

Al is dat wel vanuit de club dus het word ook nog deels uit de contributie betaald.

oldostofjas

Filmpje is gaaf! Daar wil ik wel een dvd van.
There is no place like 127.0.0.1

Johann

Rayman

fearless

Leuk filmpje, ik wil straks echt de DVD wel hebben.  ;D

fbm

Tof filmpje. en turbobiker je hebt gelijk, had er best 1 op kunnen wagen ,maar dat is weer achteraf gel#l