Audi S3 quattro vs T5-R

Gestart door jan855t5r, 21-03-2003 13:38:50

Vorige topic - Volgende topic

jan855t5r

half uurtje geleden even met een S3 van een collega meegereden.

Leuk, snel maar op het droge kon ik 'm hebben met de T5R automaat....! ('kon' inderdaad...) , dan telt die extra 5de cylinder toch lekker mee! Klinkt ook veel mooier.

Wel banaal veel tractie zo'n quattro. ESP is bijna niet aan het knipperen te krijgen op het droge  ;D 8) ESP uitzetten op grote rotondes is nog leuker: 4-wiel-driften

Blij dat het mijn auto niet is....! Alhoewel...

Boom

kon je hem hebben van 0-100? daarna geloof ik wel, maar van 0-100???
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

martijn.

Hoi,

Ik heb ook pas achter een s3 aan gehangen,moest hem voorlaten omdat er een auto aan zijn kant kwam,ging erg gelijk op .
wij zaten met 4 man in de auto en hij alleen. :-/
Wanneer ik alleen in de auto had gezeten was ik hem nog voor die auto voor bij geweest.
Die vent keek uit zijn ogen bij het eerst volgende stoplicht ;D

Paco

Vriend van mij had laatst een RS4 bij zich...
trekt errrgggg snel op bij het stoplicht.
Het lederen recaro interieur is me ook wat zeg... niet goed meer. Volgens mij 360pk met dubbele turbo als ik het goed heb  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Roy_Heitzer

Je hebt altijd baas boven baas.Zo`n RS4 moet je maar gewoon laten gaan,is niet leuk meer!Naar mijn weten heeft zo`n beul 380 pk :o

Rudi

Ook niet te vergelijken,RS4 maakt zelfs gehakt van een Ferrari Spider[leuk filmpje]heeft 2turbo,s en 380pk[getuned 420],Porsche-killer in gezinsverpakking ;D ;)
Dr.Go-Fast...

HaRdCoRe-WeZ

Er zijn gewoon 3 snelle stations, de T5-R, de RS4 en de RS6...alle 3 even bruut in een ander gebied. Maar ja, dan komt de prijs in beeld, en dan is een T5-R een stuk interessanter als de Audi's... :-/

Rudi

CiteerEr zijn gewoon 3 snelle stations, de T5-R, de RS4 en de RS6...alle 3 even bruut in een ander gebied. Maar ja, dan komt de prijs in beeld, en dan is een T5-R een stuk interessanter als de Audi's... :-/

Ben ik gedeeltelijk met je eens,iig dat de Volvo veel mooier is maar ze zijn niet te vergelijken.Zelfs al had een Volvo 400pk dan verlies je het nog van een standaard RS4,of volvo moet rap die aandrijving verbeteren,m,n AWD slipt vrolijk door iig als ik iets te bruut gasgeef.Tsja,en dan die RS6 AT,daar kan Volvo alleen van dromen....wat niet wegneemt dat Volvo m,n favoriet blijft,en die R serie is gewoon waanzinnig snel.

ps.met chip ;D ;)

Edit:Als ik 1 keer rol pakt m,n AWD wel goed op,ben dik tevreden :D
Dr.Go-Fast...

Boom

Als ik of voor de Nieuwe V70R of voor de RS6 Avant  zou moeten kiezen, zou ik het wel weten....

RS6!! Wat ontzettend veel power! Maar dat is gewoon een klasse apart, al was het alleen maar omdat ie al ruim 50.000 euro duurder is dan de R
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Viper

Mensen, jullie vergeten de mercedes C32 AMG combi, 354 pk, 5.2 sec. aan de honderd. En wat denk je van de E55 AMG combi, dit we dit najaar kunnen verwachten? 500 pk, niet misselijk!

-Viper-
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

s©ub@

... en niet minder dan een koppel van 1.000Nm  :-/  :o
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Mellow_yellow

CiteerBen ik gedeeltelijk met je eens,iig dat de Volvo veel mooier is maar ze zijn niet te vergelijken.Zelfs al had een Volvo 400pk dan verlies je het nog van een standaard RS4,of volvo moet rap die aandrijving verbeteren,m,n AWD slipt vrolijk door iig als ik iets te bruut gasgeef.Tsja,en dan die RS6 AT,daar kan Volvo alleen van dromen....wat niet wegneemt dat Volvo m,n favoriet blijft,en die R serie is gewoon waanzinnig snel.

ps.met chip ;D ;)

Dan heb jij Hans Tak niet bezig gezien op Zandvoort met zijn V70 R AWD!  :o  Je had die mannen met hun dikke Amerikanen moeten zien toen ze er door een 'Volvootje' werden uitgetrokken....   ;D

Rudi

CiteerDan heb jij Hans Tak niet bezig gezien op Zandvoort met zijn V70 R AWD!  :o  Je had die mannen met hun dikke Amerikanen moeten zien toen ze er door een 'Volvootje' werden uitgetrokken....   ;D
Klopt.Maar ik heb ,t niet over Amerikanen[m,n kameraad had ook een Pontiac die m,n huidige V70R ook niet kon bijhouden]

Een RS4 is een heel ander verhaal,deze schijnt de pk,s als 1 van de weinigen ook goed op de weg te krijgen,daar maakt Volvo geen kans tegen.Je kunt nog zoveel pk,s hebben,als ze niet op het wegdek komen heb je er niks aan....... ;)
Dr.Go-Fast...

SIPS Master

Was dat niet de E65 AMG?? Die een koppel van 1.000Nm :o had. In 4.5 seconden naar de 100. Is best wel leuk.

Maar ik ben tevreden met mijn T5-je.
Up the Irons!

Zippo

CiteerWas dat niet de E65 AMG?? Die een koppel van 1.000Nm :o had. In 4.5 seconden naar de 100. Is best wel leuk.

Maar ik ben tevreden met mijn T5-je.

Ook de 6de versnelling gezien?? ;)