Monteren van banden

Gestart door Esveldt, 03-03-2006 12:01:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Esveldt

Het is weer mooi!

Bel Euromaster in Enschede;

Hallo, wil graag 2 banden laten monteren, uitbalanceren en 4x vullen met stikstof, wat kost dat?

Eigen banden?

Ja.

Meneer dat doen we niet.

Euuh, waarom niet?

Nou, meneer als het mis gaat wie is dan verantwoordelijk?

Hoezo mis gaan?

Ja, als de band scheurt wie betaald dat dan?

Nou, als het onkundig is gedaan jullie. Anders ik, toch.

Meneer we doen het alleen voor Vredestein.

Oh, dus toch een economisch kwestie!

Euuuh, ja eigenlijk wel ja.
En niemand zal dat, hier in de buurt, doen voor u.

Oh!


Ik snap het niet, tuurlijk moet je wat verdienen. Maar wordt er dan zoveel winst gemaakt op de band? Dat de gewone handeling eigenlijk wordt weggegeven.

En scheuren van banden, potver het is een Bridgestone, als die kapot gaat neem je toch contact op met Bridgestone. Je weet toch of je kwaliteit levert!

Zeg dan gewoon dat men daar niet op verdient!!! Of bereken gewoon een goede prijs.

Dus wie weet een bedrijf, in de buurt van Enschede, die dit kan doen en daarna nog uitlijnen en een camber instellen.

Paul

Rayman

Ja...Bekend verhaal...

Euromasters klantvriendelijkheid...
(ken zelfs iemand die er méér dan een woordenwisseling heb gehad)

Omdat ik geen reclame mag maken...- U heeft een PB -
Dark Side of the Force is German

@®-

Citaat van: Esveldt op 03-03-2006 12:01:17
Het is weer mooi!

Bel Euromaster in Enschede;

Hallo, wil graag 2 banden laten monteren, uitbalanceren en 4x vullen met stikstof, wat kost dat?

Eigen banden?

Ja.

Meneer dat doen we niet.

Euuh, waarom niet?

Nou, meneer als het mis gaat wie is dan verantwoordelijk?

Hoezo mis gaan?

Ja, als de band scheurt wie betaald dat dan?

Nou, als het onkundig is gedaan jullie. Anders ik, toch.

Meneer we doen het alleen voor Vredestein.

Oh, dus toch een economisch kwestie!

Euuuh, ja eigenlijk wel ja.
En niemand zal dat, hier in de buurt, doen voor u.

Oh!


Ik snap het niet, tuurlijk moet je wat verdienen. Maar wordt er dan zoveel winst gemaakt op de band? Dat de gewone handeling eigenlijk wordt weggegeven.

En scheuren van banden, potver het is een Bridgestone, als die kapot gaat neem je toch contact op met Bridgestone. Je weet toch of je kwaliteit levert!

Zeg dan gewoon dat men daar niet op verdient!!! Of bereken gewoon een goede prijs.

Dus wie weet een bedrijf, in de buurt van Enschede, die dit kan doen en daarna nog uitlijnen en een camber instellen.

Paul


Ja daar wordt inderdaad zoveel op verdient, dat de rest wordt weggeven en de klant die de banden daar wel koopt betaald het gewoon ook nog.

Esveldt

#3
Oooo, kijk Profile Tire Centre heeft al wel een prijs.;

16,50 per band, vullen 3,50 per band en uitlijnen 46 euro.

Paul

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 03-03-2006 12:01:17
Het is weer mooi!

Bel Euromaster in Enschede;

Hallo, wil graag 2 banden laten monteren, uitbalanceren en 4x vullen met stikstof, wat kost dat?

Eigen banden?

Ja.

Meneer dat doen we niet.

Euuh, waarom niet?

Nou, meneer als het mis gaat wie is dan verantwoordelijk?

Hoezo mis gaan?

Ja, als de band scheurt wie betaald dat dan?

Nou, als het onkundig is gedaan jullie. Anders ik, toch.

Meneer we doen het alleen voor Vredestein.

Oh, dus toch een economisch kwestie!

Euuuh, ja eigenlijk wel ja.
En niemand zal dat, hier in de buurt, doen voor u.

Oh!


Ik snap het niet, tuurlijk moet je wat verdienen. Maar wordt er dan zoveel winst gemaakt op de band? Dat de gewone handeling eigenlijk wordt weggegeven.

En scheuren van banden, potver het is een Bridgestone, als die kapot gaat neem je toch contact op met Bridgestone. Je weet toch of je kwaliteit levert!

Zeg dan gewoon dat men daar niet op verdient!!! Of bereken gewoon een goede prijs.

Dus wie weet een bedrijf, in de buurt van Enschede, die dit kan doen en daarna nog uitlijnen en een camber instellen.

Paul

Paul,

Ik ben laatst bij Euromaster geweest. Volgens hun prijslijst monteren ze wel banden die niet door hun geleverd zijn... kosten ik meen ongeveer 15 euro per band totaal.

Het viel me namelijk op omdat er een sterretje achter de prijs stond en dat sterretje was "van een niet door ons geleverde band"

Heb ook nog wel wat adresjes waar dat voordeliger kan... ik zoek ze ff op en dan komt en ook een PB aan

Raoul

Op banden wordt grof verdiend.Omdat ik in de autobranche zit krijg ik korting,42,5% op de brutoprijs.(Michelin).Dus 71 euro ipv 118.En dat maal 4,zelf even monteren en balanceren en schoonpapa ook weer blij.Zo ook accus en uitlaten,zit zeer veel marge in.

Hylco

Kwik Fit hoef je iig niet te proberen, daar kreeg ik laatst een soortgelijk verhaal te horen.

Pindol

#7
Omleggen, eigen banden of niet, het kan allemaal.
als je maar betaald.

Profile (lees HBC) in Helmond doet hier standaard wel overal stikstof in.

Ook Bijpompen is gratis.

Soms wel wachttijden, maar dat neem je voor lief.

Elektronica werkt op rook!! Als de rook eruit is, werkt het niet meer.

Tjeerdk

zie www.autobandenmarkt.nl. Staan ook adressen in met prijs waar je ze kan latan monteren etc

The Driver

Hier in Belgie. Naar Donckers banden centrale gegaan. Banden bij deze centrale zijn soms zelfs goedkoper dan bij autobandenmarkt.nl .

Mijn semperit direction sports 215/45-17 waren bijvoorbeeld even duur.

Heb ooit een band bij de volvo dealer zelf gehaald. Als je dan ziet dat ze zonder blikken en blozen 50 Euro meer vragen voor een band dan krab je jezelf wel eventjes achter de oren.  :-\

Ko

Ik was ook goedkoper uit dan autobandenmarkt. :P

Derks

Tijd geleden had ik een stel velgen op de kop getikt, zonder band.
De banden die onder de auto lagen moesten op de "nieuwe" velgen. Ik heb toen bij Kwik-fit in arnhem geen enkel probleem gehad om dat geregeld te krijgen.

weet niet meer wat het koste, maar veel meer dan 50 euro was het niet.


gr derks

elianmars

Kwik Fit is wel de laatste waar ik naar toe ga.

Ik ben er een keer geweest omdat ik een lekke band had. Ik had de dag ervoor nieuwe lichtmetalen velgen gekocht, met gebruikte banden.
Één van die banden bleek dus lek  ::)
Zonder problemen de band geplakt. Tot dusver ging het goed.

Toen moest de velg opnieuw worden uitgebalanceerd. Gaat die eikel van een monteur de plek waar het loodje geplakt moest worden ff lekker op staan schuren met schuurpapier...... Op een splinternieuwe velg......  :o :o

Ik ben een partij uit m'n dak gegaan daar en heb een klacht ingediend op het hoofdkantoor. Ik heb toen een zootje tegoedbonnen gekregen (die ik nooit heb gebruikt, omdat ik er dus nooit meer heen ga.....).

Mij zien ze daar dus niet meer...... >:(

Hylco

Heb vandaag de Volvo dealer gebeld. Zei monteren wel gewoon door de klant geleverde bandjes. Ik kan dus fijn via bandenmarkt.nl bestellen :)

MarcoV

Citaat van: Esveldt op 03-03-2006 12:01:17
Het is weer mooi!

Bel Euromaster in Enschede;

Hallo, wil graag 2 banden laten monteren, uitbalanceren en 4x vullen met stikstof, wat kost dat?

Eigen banden?

Ja.

Meneer dat doen we niet.

Euuh, waarom niet?

Nou, meneer als het mis gaat wie is dan verantwoordelijk?

Hoezo mis gaan?

Ja, als de band scheurt wie betaald dat dan?

Nou, als het onkundig is gedaan jullie. Anders ik, toch.

Meneer we doen het alleen voor Vredestein.

Oh, dus toch een economisch kwestie!

Euuuh, ja eigenlijk wel ja.
En niemand zal dat, hier in de buurt, doen voor u.

Oh!


Ik snap het niet, tuurlijk moet je wat verdienen. Maar wordt er dan zoveel winst gemaakt op de band? Dat de gewone handeling eigenlijk wordt weggegeven.

En scheuren van banden, potver het is een Bridgestone, als die kapot gaat neem je toch contact op met Bridgestone. Je weet toch of je kwaliteit levert!

Zeg dan gewoon dat men daar niet op verdient!!! Of bereken gewoon een goede prijs.

Dus wie weet een bedrijf, in de buurt van Enschede, die dit kan doen en daarna nog uitlijnen en een camber instellen.

Paul


Tyres4you in Doetichem proberen. Heeft ook een website.

MarcoV