ontstekings onderdelen

Gestart door aax, 03-03-2006 13:46:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aax

mannen bedankt voor jullie tips. Ik heb de onderdelen besteld bij FCP Groton , maar dat was voor dat ik jullie tips had gelezen dus ik wacht wel af hoe de duane reageerd .
de prijs scheelt enorm . totaal $111.5 incl. verzend kosten

Eugene

Citaat van: aax op 07-03-2006 11:54:28
mannen bedankt voor jullie tips. Ik heb de onderdelen besteld bij FCP Groton , maar dat was voor dat ik jullie tips had gelezen dus ik wacht wel af hoe de duane reageerd .
de prijs scheelt enorm . totaal $111.5 incl. verzend kosten

Hoe heb je de betaling geregeld? En hoeveel waren de verzendkosten?

If it's not blown, it sucks...

ed

Citaat van: eugene op 07-03-2006 11:54:15
Citaat van: ed op 07-03-2006 11:50:23
Het vreemde is inderdaad dat er verschil is in de kabels voor de 10 of 20 klepper. Wat dat is, geen idee.

Volgens mij helemaal niks. Net als het zogenaamde verschil in draagarmen tussen een T-5 en een 10v/20v. Alleen de TDi heeft andere draagarmen...  ::)
In Vadis worden veschillende onderdeel nr's gegeven voor de 10 en 20 kleppers.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Eugene

Citaat van: ed op 07-03-2006 12:25:19
Citaat van: eugene op 07-03-2006 11:54:15
Citaat van: ed op 07-03-2006 11:50:23
Het vreemde is inderdaad dat er verschil is in de kabels voor de 10 of 20 klepper. Wat dat is, geen idee.

Volgens mij helemaal niks. Net als het zogenaamde verschil in draagarmen tussen een T-5 en een 10v/20v. Alleen de TDi heeft andere draagarmen...  ::)
In Vadis worden veschillende onderdeel nr's gegeven voor de 10 en 20 kleppers.

Zou er dan verschil in stevigheid zitten ofzo. Qua afmetingen zijn ze gelijk.

If it's not blown, it sucks...

Ton

CiteerDat is bij http://www.foreigncarpartsonline.com/ en niet bij FCP Groton. Start de site en klik links op VOLVO. Klik dan in het nieuwe schem op Volvo 850. Dan Tune UP. En daar staat dezelfde bougiekabelset:

Ignition Wire Set w/ Coil Wire $49.00 Bougicord (OEM)

Is ff een verschil ;)

Klopt helemaal. Het verschil in prijs zal wel te maken hebben met het feit dat je op de ene site duidelijk een motortype keuze kan maken en op de ander site niet, want het is toch echt een en de zelfde verkoper. ;D :)

http://fcpgroton.com/ Goedkoper, maar zelf uitzoeken
http://www.foreigncarpartsonline.com/  Duurder, maar duidelijker.

Eugene

Voor dat prijs verschil zoek ik wel wat langer :P

If it's not blown, it sucks...

pimsam

Bij Estate-service hebben ze ook verschillende kabels voor de 10V en de 20V. Origineel 10V is even duur als imitatie 20V.

aax

Citaat van: eugene op 07-03-2006 11:55:16
Citaat van: aax op 07-03-2006 11:54:28
mannen bedankt voor jullie tips. Ik heb de onderdelen besteld bij FCP Groton , maar dat was voor dat ik jullie tips had gelezen dus ik wacht wel af hoe de duane reageerd .
de prijs scheelt enorm . totaal $111.5 incl. verzend kosten

Hoe heb je de betaling geregeld? En hoeveel waren de verzendkosten?
betaald via mastercard , scheelt ook geld want je betaald in dollars, verzendkosten zijn $19.5

aax

Citaat van: aax op 03-03-2006 13:46:07
ik ben vandaag bij de dealer geweest voor een prijs opgaaf voor :
bougie kabbelset €130
bobine kabel        € 39
verdelerkap          € 37.70
rotor                     € 26
alles ex BTW

vind het een beetje duur ! jullie?
ik ga normaliter altijd voor orgineel .toch maar kiezen voor imitatie ?
heeft iemand daar ervaring mee , zo ja , bevalt het ?

alvast bedankt. Alex

na een wel verdiende wintersport vakantie heb ik de ontsteking vervangen en de bougie kabels van mijn geweldige volvo , na een ritje van 1000 km waardeer je de auto nog meer, echt een aanrader voor iedereen die een volvo rijd met meer dan 200dkm op de teller!hij loopt weer heerlijk rustig en naar mijn gevoel pakt ie eerder op.  de rotor was flink ingevreten alsmede de contacten van de verdeler kap! echt onvoorstelbaar dat ik met een vaartje van 160 toch nog 1 op 11 heb gehaald met deze ontsteking!  :D
die tip van FCPgroton is echt goed , moest wel €26 betalen aan de post ,duane denk ik , dat doe ik de volgende keer anders zoals jullie hebben geadviceerd

Eugene

Citeer
die tip van FCPgroton is echt goed.

Daar zijn we voor ;)

If it's not blown, it sucks...