Powerrrrr Box!

Gestart door esther, 03-03-2006 22:21:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

esther

Ondanks alle nagatieve reacties van een aantal van jullie mbt de Powerbox wilde ik het zelf aan de lijve ondervinden! Dus ik voor een laag bedrag zo'n boxje aan schaffen. Inbouwen zou 5 min. in beslag nemen. (Ik had zo'n ding in mijn golfje en dat duurde tien minuten) Ik ben een half uur bezig geweest maar dat kwam omdat ik al 20 min kwijt was aan het zoeken naar de stekker. Na het monteren ervan even rustig warm gereden richting de A6. Tussen de afslag Lelystad en Lelystad noord gas vol open trekken en...............Ongelofelijk! Ik kan het niet vertellen maar wat een stuwkracht ineens. Het oppakken lijkt veel vlotter te gaan. Gas is aantippen en meteen gaan!!
Ik heb dit met name gedaan omdat Rica de forum korting op het chippen wel wilde geven voor een 850 maar niet op een v70. Sorry Rica, mijn 850 is gejat en rij nu iets moderner maar feitelijk dezelfde auto. Maar je mag je chippie houden hoor!!! Binnen kort zal ik foto's plaatsen.

@®-

Ik had zelf nog nooit eerder het fenomeen chiptuning meegemaakt, maar alleen van gehoord. Ik heb van de week een auto van een klant ook laten voorzien van een powerbox. Daar heb ik echt geen worden voor, wat er gebeurde toen ik weg reed van de tuner, maar verschil van een dag op nacht en bij mij een hele brede lach op mijn gezicht. Alleen wil ik wel zeggen dat je moet laten doen bij een bedrijf waar je goed gevoel bij hebt. Dat wil zeggen dat ik mijn eigen auto nooit bij dat bedrijf zou laten behandelen. Maar op dat moment was het even niet anders het moest snel en het kon daar snel, maar heb er zakelijk gezien een nare nasmaak over.

In ieder geval weet ik nu wel waar ik voor ga sparen, maar door een bedrijf wat hier wel algemeen bekent staat.


TOHCIM

Goede middag,

Esther van welk merk en type is je powerbox, en is hij afstelbaar?
1999 VOLVO V70 2.5D AT coral red 428 bj. 1999. Nieuw gekocht.
520 000 Km 0,216 verstuivers, chiptuning (Total loss 07/2017)

2011 VOLVO V70 D5-205 GEARTRONIC MOMENTUM 105 000 Km

esther

merk?? mmm?/ Ik ga even kijken. En ja hij instelbaar middels een stelschroef.

Turbobiker

Citaat van: esther op 03-03-2006 22:21:18
Ik heb dit met name gedaan omdat Rica de forum korting op het chippen wel wilde geven voor een 850 maar niet op een v70. Sorry Rica, mijn 850 is gejat en rij nu iets moderner maar feitelijk dezelfde auto. Maar je mag je chippie houden hoor!!! Binnen kort zal ik foto's plaatsen.

???

forum korting? Ze geven 850-clubleden korting, misschien verder een misverstand tussen V70N en V70classic?

Maar goed, jij bent nu blij en daar gaat het om ;D
De Tussenpaus

Jans Duiven


Ludo

Citaat van: Hans Duiven op 24-12-2008 17:09:17
Wie kent deze:

LINK

Hans

ik niet.  ;D

maar als dat het enige lijstje is, doen ze zo te zien, niet veel met 'onze' classics'...

Jans Duiven

Dat spookte ook al door mijn hoofd, naast het feit dat ik niet zo geloof in die powerboxen,

Hans

Snellebaksteen

Hebben we niet een keer een topic gehad waarin iemand zo'n ding uit elkaar gehaald had? En dat er alleen een dikke weerstand in zat? Meer niet?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

M a r c

Zitten natuurlijk ook wel betere varianten tussen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Snellebaksteen

Gevonden: KLIK. Ging over powerbox voor diesels.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

D-J

Citaat van: Hans Duiven op 24-12-2008 17:09:17
Wie kent deze:

LINK

Hans

Ze hebben iets heeel bijzonders...een S en V70 2.0 d...whow
V70 T-5D

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 24-12-2008 17:09:17
Wie kent deze:

LINK

Hans

Hans, je gaat er toch geen powerbox in schroeven, hè?  :eusa_naughty:

Jans Duiven

Welnee! Ik ben benieuwd of er ervaringen zijn met deze Deutsche Powerbox'n  ;D

Hans

Ben

De van het jaar :D

En heet een Powerbox in het Deutsch niet gewoon das Kraftkästchen  :P