chip voor V70 automaat

Gestart door roonie, 02-01-2003 22:36:07

Vorige topic - Volgende topic

roonie

;D

roonie

heb een rica chip/software geinstalleerd. 310pk
eerste resultaten:
hoogste gehaalde snelheid tot nu toe: 265km  snelste 0-100 tijd:  6,9 seconden!
heeft er verder al iemand ervaringen met een nieuw model T-5 automaat???
auto is ook verlaagd en heeft een rica sportveren-set. rijdt strak!!
pirelli P-6000 banden bevallen niet goed, heeft iemand suggesties??? schijnt dat michelin betere grip en minder lawaai geeft?! :P

Johann

Jazeker....

Na 5 maanden weer gauw naar Volvo terug gedaan en nooit weer zo'n automaat voor mij.
Tuning op dit model was ik niet van onder de indruk.
Auto had een verschrikkelijk eigen wil.
Het ene moment wou ie redelijk hard, het andere moment niet vooruit te branden en heel veel slippen op de koppelomvormer.

....

Rudi

Toch vreemd dat Volvo weer voor die GT heeft gekozen,rare jongens die Zweden.Op vrachtautogebied zijn ze slimmer,daar is de GT vervangen door de I-shift,en zijn ze heer en meester op deze planeet ;D Zou leuk zijn als dit op pkw gebied ook nog ,s gebeurd ;)
Dr.Go-Fast...

Pim_V70T5

Citaat van: roonie op 04-03-2003 21:09:29
heb een rica chip/software geinstalleerd. 310pk
eerste resultaten:
hoogste gehaalde snelheid tot nu toe: 265km  snelste 0-100 tijd:  6,9 seconden!
heeft er verder al iemand ervaringen met een nieuw model T-5 automaat???
auto is ook verlaagd en heeft een rica sportveren-set. rijdt strak!!
pirelli P-6000 banden bevallen niet goed, heeft iemand suggesties??? schijnt dat michelin betere grip en minder lawaai geeft?! :P

V70 T5 bj 2003 automaat  (geen geartronic) met Rica chip, ben er zeer tevreden over tot nu toe (slechts 10.000 km) met heel veel plezier gereden.

Ik heb geen idee hoe snel van 0-100 vind ik totaal onbelangrijk vind belangrijk van 80-160 en ben dan bloedsnel. Top nog niet uitgetest bij 240/250 moest ik van het gas, vond dat trouwens niet fijn rijden tot 220 voelt de auto superbetrouwbaar daarboven wordt hij zoekerig ligt misschien aan de banden geen idee.

Ik heb ook Pirellis eronder ben daar wel tevreden over had op vorige V70 altijd Michelin vind pirelli beter maar ga binnekort over op Bridgestone potenza's s-03. Michelin "bonkte" teveel, pirelli's zijn volgens mij zachter en geven meer gevoel.

Pim
sneller dan een nieuwe V70R

Huib

Ik heb die pirreli 's 6000 er ook onder en.... voor mij nooit weer! Veel lawaai en vindt ze gewoon niet fijn rijden, maar goed, de een vindt het niets, de ander zweert erbij hoewel ik ook van anderen meer negatieve dan positieve dingen over die pirelli's hoor 8)

Boom

Bij goed weer zijn ze prima, alleen de grip verandert enorm bij regeachting weer.... in negatieve zin uiteraard >:(
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...