ik weet ni meer wak moet doen

Gestart door tin_vervo, 05-03-2003 22:52:44

Vorige topic - Volgende topic

tin_vervo

www.moosdijkauto.nl..
kep staan schuimbekken,op een audi avant S4 quattro 4.2 V8
er op vooruit gaan doe ik zeker .
kent iemand deze auto s??enne doe je er goed aan om zoiets
te kopen,? ???kijk zelf maar ..hij zit in ieder geval super

groeten  TIN

reneetje

Al voor een verzekering geinformeerd???

george

Hoe heb jij de jouwe verzekerd dan? De mijne krijg ik alleen All- verzekerd, WA-Extra is niet mogelijk ivm diefstalgevoeligheid (..) van dit type V-70.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Huib

Begrijp wat je bedoelt, maarrr...wegenbelasting is plus minus 170 euro per kwartaal,(bijna 1800 kg!) hij wordt verzekert op basis van nieuwwaarde en die is 75000 eurotjes, hij zuipt als een grote(doet die van mij ook hoor ;D)
En als je er wat mee hebt... :o
Tevens is die niet heel goedkoop(7500 wordt al wat)

En ach... die 280 pk haal je met een paar aanpassingkjes met een T5 ook wel ;D
Maar ik snap de verleiding maar al te goed!
Succes!

PieT111

Ik begrijp de verleiding maar al te goed, maar zou voor iets lichters kiezen. Ook de oude A4 in S uitvoering wordt langzaam redelijk betaalbaar.
Busje komt zo!

reneetje

CiteerHoe heb jij de jouwe verzekerd dan? De mijne krijg ik alleen All- verzekerd, WA-Extra is niet mogelijk ivm diefstalgevoeligheid (..) van dit type V-70.

Verzekerd bij Delta Loyd ,all-risk.
Netto bedrag per jaar €938,20  (bonus/malus 80%)
Eigen risico €135 per gebeurtenis
Op nieuwwaarde van 57.403
Moest alleen copie certificaat alarm klasse 3 sturen
verder geen enkel probleem

Mellow_yellow

Vinden jullie het erg als ik die Audi niet mooi vindt? Beetje lompe bak en staat wel erg hoog op de wielen... Technisch is het natuurlijk wel een juweeltje. Wel duur aan bougies  ;D  ;)

Guido_Smit

Als ik goed lees, schuifdak+warmtewerend glas maar geen AIRCO! Zou voor mij dan zowiezo al afvallen.

Gr: Guido.