bagagerek of bagagenet??

Gestart door pac, 15-03-2006 18:00:14

Vorige topic - Volgende topic

pac

In mijn "oude" 940 heb ik altijd veel plezier gehad van een bagagerek. Ik vond het ook nog mooi staan btw. In mijn "nieuwe" 850 zit helaas geen bagagerek. Nu zag ik dat er bovenop de achterstoelen, vlak onder de hoofdsteunen een ruimte is die volgens mij voor een bagagenet bedoeld is. Nu ben ik benieuwd naar hetvolgende.

- is deze ruimte idd voor een net?
- waar kan ik die aanschaffen en wat kost dat?
- als ik een bagagerek neem komt de bevestiging dan niet ik de knoei   met de bagagenetruimte?
- wat is optisch mooier een net of een rek? (wellicht heeft iemand een foto van beide?)

ben benieuwd.... :)

FRANQ

wij hebben dat rek dus wat opklapt tegen het plavond
een ideaal ding
mooi
stevig
en volvowaardig

dat net zie ik redelijk vaak in 850's/v70's en dat vind ik toch echt zonde

maar dat is mijn mening
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

elmarconi

Citaat van: FRANQ op 24-03-2006 20:50:22
Wij hebben dat rek dus wat opklapt tegen het plavfond.
Een ideaal ding, mooi, stevig en volvowaardig.
Dat net zie ik redelijk vaak in 850's/v70's en dat vind ik toch echt zonde,
maar dat is mijn mening.

Hearhear
--
Autogas Inside . . .

MesserSchmitt

Ik heb in mijn v70 ook een uitrolbaar net zitten.
Wij hebben een Schotse Collie en die kan met haar smalle lijfje
tussen het net en de ramen door!
Ik denk dat je met een rek daar geen last van zult hebben.

(in ons geval een ander rek of een andere hond!)  ;)

Esveldt

Volgens mij is het ook een hondenrek en een bagagenet!

Paul

pac

Ik was, na het bekijken van zowel een rek als een net toch tot de conclusie gekomen dat een rek mooier is....en een stuk goedkoper ook. Rek komt rond de 180 euro en een net rond de 420 euro!!!!! Volgens de Volvo dealer dan.

elmarconi

Citaat van: pac op 25-03-2006 15:16:15
Ik was, na het bekijken van zowel een rek als een net toch tot de conclusie gekomen dat een rek mooier is....en een stuk goedkoper ook. Rek komt rond de 180 euro en een net rond de 420 euro!!!!!
Volgens de Volvo dealer dan.

165 euro
--
Autogas Inside . . .

pac

Citaat van: elmarconi op 25-03-2006 15:32:05
Citaat van: pac op 25-03-2006 15:16:15
Ik was, na het bekijken van zowel een rek als een net toch tot de conclusie gekomen dat een rek mooier is....en een stuk goedkoper ook. Rek komt rond de 180 euro en een net rond de 420 euro!!!!!
Volgens de Volvo dealer dan.

165 euro

idd ik had hem ook al goedkoper gezien dan het bedrag dat de dealer wilde. Ik was afgelopen week ook al op weg naar Obdam om er een aan te schaffen echter een lekke band en een deuk in mijn velg hield het tegen.

IRH

Heb zelf ook zo'n oprolbaar bagagenet in de rollo zitten. Vindt het zelf ideaal en de hond heeft ook niet gelijk een bloedneus als ik eens bruusk moet remmen voor één of andere onverlaat. ;D