even voorstellen

Gestart door deepee, 15-03-2006 18:13:56

Vorige topic - Volgende topic

deepee

Hallo Allemaal,

Ongeveer een week geleden heb ik mij geregistreerd op jullie forum, maar moest nog even de tijd vinden om mij voor te stellen.

Mijn naam is Dirk Kuiper uit Delfzijl, en ben sinds een week of drie eigenaar van een donkerblauwe V70 automaat van 1997 met lichtcrème bekleding.
Omdat ik wel geïnteresseerd ben in de techniek, zocht ik naar van alles en nog wat over de v70, en stuitte op jullie forum.
Van wat ik er tot nog toe van gezien heb, kan ik waarschijnlijk antwoorden vinden op alle vragen die ik nu heb.
Behalve ooit met een Volvo 340 van 1986, heb ik geen ervaring met een Volvo. Ik moet zeggen dat het mij super bevalt!
Omdat ik eigenlijk wel een beetje Audi gek ben, heb ik ook nog gedacht aan een Audi A6 van 1997, maar die is na de ervaring met 850 estate, en een V70 echt af gevallen!
Dit is echt een superauto!
Wat betreft het forum, dit ziet er fantastisch uit, er word echt veel informatie en ervaring uitgewisseld.
Ik hoop dat ik misschien ook eens een bijdrage kan leveren, maar ik denk dat de meeste kennis bij de mensen zit met langere ervaring.

Voor zover mijn voorstelrondje,

Het beste,
Dirk Kuiper

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

italia

Weer een uit het hooge noorden, welkom Dirk.

verder sluit ik me bij Mehn aan. ;D

Gmid

Volvo C30 '12

deepee

Sorry jongens er zijn nog geen zelfgemaakte foto's, maar ik heb ook nog niet ontdekt hoe ik foto's moet posten

mehn

Citaat van: deepee op 15-03-2006 18:46:00
Sorry jongens er zijn nog geen zelfgemaakte foto's, maar ik heb ook nog niet ontdekt hoe ik foto's moet posten

http://www.volvo850forum.nl/index.php?board=1;action=display;threadid=8846

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

t5karel

hee buurman,alweer een noordeling ;D gheh gheh .knal zelf altijd over de n33 naar en van delfzijl.wel uitkijken trouwens voor die schurfterige flitsaanhanger ;D.
heb je de wagen bij Bouwsema vandaan :-X ;)
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

deepee

Bedankt voor jullie tips over het posten van foto's. Zodra ik er een paar heb gemaakt zal ik ze erop zetten.
De auto is niet bij Bouwsema gekocht, wel een prima bedrijf denk ik, maar voor mij lagen de prijzen bij hun veel te hoog. Hij komt uit de buurt van Eindhoven.

peterr

Weer 'n Grunneger. Welkom Deepee. Woon nu wel in Frl. maar ben nog wel eens in de provincie te vinden. Zie je een groene streep, dan weet je wie het is.  

Ko

;D welkom Deepee, nu iemand die vlak bij me woont.
Zullen elkaar vast wel tegen komen. 8)

Marc O.

Citaat van: deepee op 15-03-2006 19:19:15
Hij komt uit de buurt van Eindhoven.
Toevallig gekocht bij iemand uit Uden? Dan heb je hem voor mijn neus weggekaapt ;) Hoe dan ook, welkom hier en we zien t.z.t. uiteraard graag de foto's.
...The Nile isn't just a river in Africa...