Forum Software Upgrade

Gestart door mario, 16-03-2006 10:17:51

Vorige topic - Volgende topic

Peth©oni

Forum opent nu ook niet meer in een nieuw scherm, das wel vervelend...

thuur

Mooi mooi mooi.... 8)

Complimenten heren.

Alleen hoop ik wel dat de 'Nieuwe' berichten dezelfde functionaliteit behouden als met de vorige software versie. Bij de meeste fora kun je het draadje openen en dan mag je zelf op zoek gaan naar de nieuwe posts :-\

Gr :)

mario

Ik heb de button "nieuw" erop gezet, die laat alle niet-gelezen berichten sinds laatste bezoek zien ;)
:) ;) :(

GeertG

Hoop dat upgrade nog niet is afgelopen  ::)
Forum wordt te pas en onpas ververst en dan is opeens alles weg wat ik aan het tikken ben. (heb wel gezien dat ik met 'back'-button weer terug kan, maar handig is het niet)

Ook overzichtelijkheid grafisch gezien bij overzicht (bv citaten niet meer overzichtelijk) en ook bij berichten (zien of berichten geopend zijn en of je gereageerd hebt niet te zien nu, en berichten nu verdeeld over verschillende pagina's) vind ik nog niet echt geweldig......(en ik zal jullie voor zijn: ) of ligt dat allemaal aan mij..................???

(het is me wel gelukt om avatar aan te passen  ;))
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

GeertG

Citaat van: mario op 16-03-2006 15:06:16
Ik heb de button "nieuw" erop gezet, die laat alle niet-gelezen berichten sinds laatste bezoek zien ;)

Mooi !
Werkt prima  :)
(wijlen NBP V70R LPi)

Ben

Dat automatisch verversen heb ik nog niet vastgesteld ?

Om nog niet gelezen berichten te bekijken gebruik je eerst de knop met het groene bolletje in de kop van het forum.
Dan zie je de lijst topics met ongelezen berichten.
Als je dan op het blauwe logotje klikt, krijg je alle berichten uit het topic die je nog niet hebt bekeken.

En verder heeft dit nieuwe format ongeveer 100.000 mogelijkheden  ;D en het neemt wat tijd voordat die allemaal bekeken, gekeurd en al dan niet toegepast zijn.

Overigens een applausje voor SuperMario en SuperNico die weer heel veel tijd hebben gestoken in het actualiseren van dit forum.

oldostofjas

Citaat van: mario op 16-03-2006 15:06:16

Die functionaliteit is in ieder geval een stuk duidelijker geworden!
There is no place like 127.0.0.1

GeertG

Citaat van: Ben XC70 op 16-03-2006 15:17:43
Dat automatisch verversen heb ik nog niet vastgesteld ?

Om nog niet gelezen berichten te bekijken gebruik je eerst de knop met het groene bolletje in de kop van het forum.
Als je dan op het blauwe logotje klikt, krijg je alle berichten uit het topic die je nog niet hebt bekeken.

En verder heeft dit nieuwe format ongeveer 100.000 mogelijkheden  ;D en het neemt wat tijd voordat die allemaal bekeken, gekeurd en al dan niet toegepast zijn.

Overigens een applausje voor SuperMario en SuperNico die weer heel veel tijd hebben gestoken in het actualiseren van dit forum.

Oeps, was iets te snel met commentaar.
Las ook al eerder bericht van Mario........... :-[

Maar dat verversen blijft. Hij wil dan forum openen terwijl bericht waar ik mee bezig ben weg is......
(wijlen NBP V70R LPi)

Ben

Citaat van: GeertG op 16-03-2006 15:20:21
Maar dat verversen blijft. Hij wil dan forum openen terwijl bericht waar ik mee bezig ben weg is......

Vreemd, ik constateer dat niet. Je kunt in je browser een 'refresh' tijd instellen. Zou dat het kunnen zijn?

GeertG

Citaat van: Ben XC70 op 16-03-2006 15:16:57

En bij persoonlijke berichten ?
Je ziet duidelijk welke nieuw zijn, maar niet of je ze beantwoord hebt en of ze gelezen zijn (of ben ik weer te snel ?  :-[)
(wijlen NBP V70R LPi)

mario

Ik heb het tussentijds verversen om te kijken of er in de tussentijd gepost is even uitgezet, kijk even of dit helpt.

GeertG

Citaat van: Ben XC70 op 16-03-2006 15:23:05
Citaat van: GeertG op 16-03-2006 15:20:21

Vreemd, ik constateer dat niet. Je kunt in je browser een 'refresh' tijd instellen. Zou dat het kunnen zijn?

Lukt niet......
En het is een verschijnsel wat nu pas optreedt. (heb ik nergens anders).
Enige wat ik nog anders heb ingesteld is de lay-out (maar lijkt me sterk dat het daar aan ligt).

Wanneer ik trouwens een citaat kies en meteen op bekijken klik kan ik vervolgens mijn bericht intikken. Wanneer er dan wordt ververst kan ik het terughalen met de 'back'-button.....
(wijlen NBP V70R LPi)

GeertG

Citaat van: mario op 16-03-2006 15:26:06
Ik heb het tussentijds verversen om te kijken of er in de tussentijd gepost is even uitgezet, kijk even of dit helpt.

Waar vind ik deze ?
(wijlen NBP V70R LPi)

mario

Citaat van: GeertG op 16-03-2006 15:29:27
Citaat van: mario op 16-03-2006 15:26:06

Waar vind ik deze ?

thuur

Citaat van: Ben XC70 op 16-03-2006 15:16:57

Super! Het werkt als een tiet 8)

Complimenten heren ;D

Gr ;)