"nieuw"lid

Gestart door MichaelM, 17-03-2006 21:01:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MichaelM

Eeeuh, ik kreeg een bericht per E-mail of ik nog wel lid wil blijven. Ik kijk te weinig op het forum. Maar problemen genoeg met mijn 850 TDI Estate. Maar nu op de 443.000 en op naar de 500.000.
Echter momenteel wel een startprobleem. Deze zit in de accu. Of ik heb ergens sluiting. Maar...Hoe meet je dit?? En dan op een voor een niet techneut goede manier.... ??? ::)


Marc O.

Welkom hier! En balen van het probleem aan je auto. Maar je kunt je vraag waarschijnlijk beter stellen in het technisch gedeelte.
...The Nile isn't just a river in Africa...

The Saint

Hey Michael, met zo'n km stand moet je jezelf natuurlijk wel ff aanmelden bij het draadje "Wie heeft de hoogste km stand" want je bent aardig op weg naar de top.



No shirt no shoes, no pinball

MichaelM

Beste Saint,

Het probleem is gedeeltelijk opgelost. Ik heb ergens een grote lekstroom. Deze zit ergens bij de trekhaak. Ik heb dit al eerder leten meten. Een voorlopige oplossing heb ik toen gevonden door zekering no. 16 eruit te halen. Dit leek verder geen consequenties te hebben en de acc loopt niet meer leeg. Echter ik had een probleem met mijn licht. Het bleek dat een relais kapot was. Enfin de garage (een officiele Volvo dealer) heeft de betreffende zekering netjes teruggestopt. Dus liep mijn accu weer leeg. Verder niet meer aan gedacht.

Maar waar kan ik mijn kilometerstand opeven (draadje?)