Leuke autostereo upgrade (no low-budget!)

Gestart door Edwin, 19-03-2006 14:47:55

Vorige topic - Volgende topic

Edwin

Dit lijkt me dus echt top om eens in te bouwen! Alleen denk ik dat de verzendkosten ook aardig in de papieren gaan lopen.

Dè radio en ook een beetje versterker d'r bij

Kunnen de jongens van west-coast een puntje aan zuigen....

Nu alleen nog even wat goede speakers zoeken, want ik denk dat de standaard speakers niet echt alles uit deze apparatuur kunnen halen....  ;) :D

Tips iemand?

gr. Edwin.  8)

elianmars

Allemaggies Adriaantje!!  :o :o :o

Voor dat geld kun je ook een leuke reserve-850 kopen  :P

Turbobiker

De Tussenpaus

SIPS Master

Kun je beter voor de auto radio's enzz van Mark Levinson gaan.... ;) Kost een paar centen. Op een mooi setje Dynaudio speakers in de auto..  ;D
Up the Irons!

Jimbo

Moet je er wel even een fatsoenlijk Volvo frontje voor zetten.

Edwin

Citaat van: SIPS Master op 19-03-2006 16:52:00
Kun je beter voor de auto radio's enzz van Mark Levinson gaan.... ;) Kost een paar centen. Op een mooi setje Dynaudio speakers in de auto..  ;D

Aha een kenner in de zaal! ;)  Tja, ik heb ook al gezocht naar een leuke set van Accuphase (de bank was al akkoord) maar kon niet echt iets vinden.....  :P  ;) Leuk B&W setje achterinschroeven en genieten maar! ;D

gr. Edwin.  8)

Turbobiker

moet je eerst het vermogen van je wagen opschroeven voordat je al die kilo's een beetje mee kunt sleuren ;)
De Tussenpaus

Edwin

Citaat van: Turbobiker op 19-03-2006 17:40:43
moet je eerst het vermogen van je wagen opschroeven voordat je al die kilo's een beetje mee kunt sleuren ;)

Wrijf ut er maar in biker!!   ;) ;D

gr. Edwin.  8)

Turbobiker

Citaat van: Edwin op 19-03-2006 17:47:35

Wrijf ut er maar in biker!! ;) ;D

gr. Edwin. 8)

Oeps, sorry, was niet opzettelijk, was alweer vergeten dat je nu met minder vermogen rondrijdt...

Maar waarom geef je dan een vermogen aan ander vermogen uit ???
De Tussenpaus

Edwin

Citaat van: Turbobiker op 19-03-2006 18:08:08
Citaat van: Edwin op 19-03-2006 17:47:35

Wrijf ut er maar in biker!! ;) ;D

gr. Edwin. 8)

Oeps, sorry, was niet opzettelijk, was alweer vergeten dat je nu met minder vermogen rondrijdt...

Maar waarom geef je dan een vermogen aan ander vermogen uit ???

Nou ben niet echt van plan (tenzij ik de loterij win) om het aan te schaffen. Kwam het slechts al surfend tegen en wou jullie even deelgenoot maken van al dat moois.... Enne, over dat minder vermogen geeft niet hoor, ik zou hetzelfde gedaan hebben als ik als T-5'er een ex 850-rijder die nu een V40 heeft kon stangen!!  ;D ;D ;)

gr. Edwin.  8)

SIPS Master

Citaat van: Edwin op 19-03-2006 17:31:12
Citaat van: SIPS Master op 19-03-2006 16:52:00

Aha een kenner in de zaal! ;)  Tja, ik heb ook al gezocht naar een leuke set van Accuphase (de bank was al akkoord) maar kon niet echt iets vinden.....  :P  ;) Leuk B&W setje achterinschroeven en genieten maar! ;D

gr. Edwin.  8)

Accuphase, mooi spul. Een beetje de Roll-Royce onder de audiofiele produkten. Heb er een 205 versterker van gehoord. Ben toen toch voor een andere gegaan. Een beetje de layed-back. Wel errug mooi opgebouwd. Maar een leuke Wadia 270 combo is ook niet teversmaden kun je een behoorlijk potente 850/V70 voor kopen.

Een leuk linkje voor carhifi liefhebbers... Carfi

Up the Irons!

Turbobiker

Sorry, geen Hifi in mijn auto (momenteel zelfs geen Lofi...) hooguit in mijn woonkamer. Ben echter voor een verstadige oplossing gegaan, einde is bij Hifi al heel snel zoek... En daarbij draai ik toch alleen maar matig opgenomen herrie, op een enkele uitzondering na, dus helpt het weinig heel veel geld aan apperatuur uit te geven. Net zo iets als je T-5 tunen en het onderstel vergeten.. (oeps, in die fase zit ik nu ::) )
De Tussenpaus

Laserblue

Tja die Denon...
jammer dat 't zo lelijk is :-\
klinken zal het wel.

Die Luxman en Accuphase zien er wel super uit.

Maar je hoort mij niet klagen hoor  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

HaRdCoRe-WeZ

Wij hebben nog een mooi Lux in de kast staan. Blijft een goede versterker.

Tsja, het is mooi spul allemaal, maar goed, dit soort apparatuur vereist een auto die helemaal gedempt/geluidsdicht is. En wat hoor je nog van dat extra "pingeltje" als je banden met 120 per uur over het asfalt zoeven...kinda useless IMHO. Wel leuk om te hebben in je nieuwe Bentley whehehehe.

Maar het is idd wel gruwelijk mooi.

Edwin

Autoradio met buizen verterker in dubbel din, dus kan zo in de Volvo's gestoken worden...

gr. Edwin.  8)