aankomen nieuw lid

Gestart door marcohelga, 19-03-2006 22:46:14

Vorige topic - Volgende topic

marcohelga

Hallo 850 rijders

Hierbij willen wij ons ook even voor stellen .
Wij zijn Marco en Helga wij rijden in een 850 2.5 20v met 200000km op de teller en met een woord de auto rijd voortreffelijk en die roffel is gewoon kikken het is ons eerste volvo en als hij ons goed bevalt , zal dit ook niet de laatste zijn .
Ik wil graag gelijk de koe bij de hoorns vatten hoe rijd deze auto met een grootte caravan , onze caravan weegt ongeveer 1500kg en wat is het brandstof gebruik dan ongeveer .
Ik heb hiervoor een moderne krachtige diesel gereden.
Nu nog even het formulier in vullen en opsturen naar de club en er zijn  weer een 2 grootte en 2 kleine leden erbij.

marcohelga

Ik heb nog geen foto's van de volvo maar dat zal niet lang meer duren en ik ga ook de bergen in niet zo steil ongeveer tussen de 6 en 12 % ik ver wacht zelf dat de auto een gemiddeld verbruik van ongeveer 1 op 8 a 7 zal zijn

)()()sT

Welkom hier!

Het verbruik... tja dat ligt aan je rijstijl. Mijn ouders rijden met een caravan van ong. 1200 kilo, en dan ligt het verbruik rond de 1:8. Dat je van zo'n caravannetje niks merkt is natuurlijk niet zo, er zijn soms stukken dat je merkt dat zo'n 20V heus wel moet trekken (wat dat betreft is natuurlijk een T-5 beter ;)), maar het rijdt echt wel relaxed hoor!

Succes ermee!

teddy

welkom hier,

zou het niet durfen zeggen mijn roffeltje heeft geen trekhaak.