daar is tie weer v70 R marktplaats

Gestart door t5karel, 20-03-2006 08:29:13

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

goode meurgen,zag ik 2 week geleden op marktplaats dat een schitterende t5r vr prijs 15000 euro er af was!!.zie ik tot m,n verbazing dat ie R nu weer op staat voor wel een hele aantrekkelijke prijs;nl 9500 euries.bj 98 gechipt bij Rica naar 300 peekaa haha.hoe ken dit? de wagen ziet er naar mijn id tiptop uit. :ode auto staat in harkstede groningen,kennen jullie deze?
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

FelixB

855R & C70 T5 cabrio automaat

Racingbrick

FelixB

Bedankt voor de link  ;)

Is inderdaad een koopje, dus: wàt is er mis mee?
855R & C70 T5 cabrio automaat

The Saint

R hoeft niet per definitie iets mis te zijn met deze auto:

Toen ik ruim anderhalf jaar geleden op zoek was naar een V70 R zag ik al een paar maanden (via internet) een hele mooie staan bij een Land Rover dealer in het oosten van het land. Schitterend ding, maar ik vond EUR 19.900,-- wat teveel gevraagd.

Opeens is ie weg. Owkee d8 ik toen, iemand had het R toch voor over blijkbaar. Tot mijn niet geringe verbazing stond ie een week later weer op internet. Nu bij een handelaar in vnl Audi. Vraagprijs EUR 14.500,--!!!!!!!

Meteen heengegaan, en nu rijd ik R alweer anderhalf jaar mee rond en ik kan nu gerust zeggen dat R niets mee mis was  :D Zelfs over de garantie was ik tevreden.

Met de handelaar waar ik hem gekocht heb, heb ik het hier nog over gehad. Hij wist dat ie voor ruim 5.000,-- Euro meer te koop had gestaan bij de Land Rover dealer. Hij had een deal met deze dealer gemaakt door 1 bijna nieuwe Land Rover te ruilen tegen 5 wat oudere auto's. De deal was dusdanig dat R heel wat van de prijs van de Volvo af kon om 'm snel weer te verkopen.

En dat is gelukt...
No shirt no shoes, no pinball

Gmid

"wat oudere auto's"

Ik zou liever zo'n V70R willen rijden dan een gloednieuwe landrover. ;D
Volvo C30 '12

The Saint

Citaat van: Gmid op 20-03-2006 11:16:36
"wat oudere auto's"

Ik zou liever zo'n V70R willen rijden dan een gloednieuwe landrover. ;D

Precies, snap jij die leden nou?  ;)
No shirt no shoes, no pinball

850Tim

Ik heb er vorige jaar augustus een proefrit in gemaakt, stond toen bij een handelaar te koop voor 14950,-. Een week later was tie weg.
Destijds moest de motorkap, achterbumper en nog wat kleine dingen worden overgespoten. Ook was er wat met de visco.................raregeluiden gehoort.
Maarja hij blijft erg mooi en reed als de brandweer ;D
Simply the best.......

850Tim

effe gezocht:

99   Volvo 850/70 Algemeen / Algemeen / Proefrit V70R gemaakt  Gepost op: 28-07-2005 20:29:24 
Vanmiddag een snippermiddag genomen om een proefrit te doen met een V70R AWD van 1999. Deze http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos/volvo/62702.jpg

Met een kritisch oog bekeken:
Ziet er strak uit, paar kleine deukjes, motorkap moet overgespoten worden vanwege steenslag tot ver over het midden van de kap , boven op de achterbumper diverse beschadigingen van in-en uitladen.
De hoofdsteunen van de voorstoelen zijn aan de achterkant voorzien van 3 gaten ca. 8 mm, hebben LCD schermen aangezeten . Wie doet zoiets..... Nu zit ik gelukkig niet vaak achterin, dus ik kijk er toch niet tegenaan  De rest van het interieur als nieuw.
Mooie geluidsinstallatie orgineel Volvo, super geluid.
Onder de motorkap ziet het er netjes uit, een paar dingen die me opvielen:
Xenon verlichting is er later ingebouwd, er ligt linksvoor en kastje die met Tyraps aan de aircoleiding vastzit. Rechts is ie aan de accu geplakt
Een veerpootbrug is er gemonteerd en onwijze downpipe, 'k heb nog nooit zo'n grote diameter downpipe gezien, minstens 3,5 duims. Mooie dubbele uitlaat aan de achterkant.
Starten...........vroem  Mooi geluid, lekker zwaar. Airco op vriezen en gaan........ Airco werkt heeeeel goed, kolere, ijspegels. Automaat schakelt keurig netjes, beetje zenuwachtig soms met iets gas bijgeven. Alles op temperatuur ......... snelweg op. Kickdown.... sjips wat een bonk.... wat is dat zegt ie verkoper...... ik zeg .....ik niet weten. Gas los...nogeen keer....geen bonk/klap/kloink, raadsel. Hij trekt wel goed of niet, zegt ie.
Ik zeg jahoor, trekt lekker. Ik merkte zoveel verschil niet met m'n 850 R ,ook automaat. Het toch heel anders zo'n V70, wel heel weinig windgeruis. Maar goed, ik trap 'm nogeens goed op z'n staart en geen problemen gevoeld/gehoort. Ik laat het gas los en psuuuw  hoor ik vanuit het vooronder. Ik had geen BOV gezien maar ja, wat blijkt later, er zit K&N luchtfilter in de filterbox, wel leuk dat geluid.
Remmen doet ie als een Leopard tank (zonder te trillen). Terug naar de zaak gereden en om de tafel gaan zitten.......
De auto is opzich niet duur, volgens mij. Maar hij geeft te weing voor de 850 R terug . Het was een leuk middagje en nu heb ik ook 's in V70 R gereden

Tim

Was dus in juli 2005 :P
Simply the best.......

M a r c

En het is een échte TR5.......  >:(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

850Tim

Ahhhhhhh sorry,

ik zit helemaal bij de verkeerde V70R. Dacht dat het over de rode ging die bij De Groene staat, excuces 8)
Simply the best.......

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mariah

Hoi,

Weet onderhand iemand iets over deze auto. Als hij goed is ga ik hem morgen halen. :D

Peth©oni

Citaat van: mariah op 30-03-2006 10:18:05
Hoi,

Weet onderhand iemand iets over deze auto. Als hij goed is ga ik hem morgen halen. :D

O, dus je bent vrij?

mariah

Citaat van: Peth©oni op 31-03-2006 07:12:59
Citaat van: mariah op 30-03-2006 10:18:05
Hoi,

O, dus je bent vrij?

Jaja, althans vanmiddag wel. Dan gaan we even naar het hoge noorden. Ca. 250 km. rijden. Ik hoop dat het niet voor niets is. Het is een mooie auto voor koninginnedag, 30 april.