Forum stickers

Gestart door Joost23, 22-03-2006 12:33:35

Vorige topic - Volgende topic

Joost23

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een forum sticker kan komen? Met de zoekfunctie kom ik er niet uit....

Groet Joost

Vertigo

The Saint

Ik zeg: Neem es contact op met Esveldt, dan kan iedereen 'm goed zien  ;)

:D  8)
No shirt no shoes, no pinball

Frans Harkema

Heel simpel: neem een stukje overtrekpapier, plak het op je scherm, teken de blokjes over van de auto van Paul, kleur vervolgens de vierkantjes in, knip langs de contouren de tekening uit en breng deze vervolgens met 2-componenten lijm aan op de achterruit van je auto. Goedkoper kan niet!  ;D

The Saint

Was voor mij geen optie Frans, de duimen van mijn handen zitten alletwee rechts  ;)

Ik moet overigens zeggen dat de stickers van Paul van hoge kwaliteit zijn hoor. Die van mij trotseert de ruitenwisser en wasstraatjes met gemak  :)
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Citaat van: The Saint op 22-03-2006 22:00:28
Ik moet overigens zeggen dat de stickers van Paul van hoge kwaliteit zijn hoor. Die van mij trotseert de ruitenwisser en wasstraatjes met gemak :)
Die van mij ook. Misschien heeft 't er mee te maken dat de sticker aan de binnenkant zit ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

pwassink

Citaat van: FGG op 22-03-2006 22:23:57
Citaat van: The Saint op 22-03-2006 22:00:28
Ik moet overigens zeggen dat de stickers van Paul van hoge kwaliteit zijn hoor. Die van mij trotseert de ruitenwisser en wasstraatjes met gemak :)
Die van mij ook. Misschien heeft 't er mee te maken dat de sticker aan de binnenkant zit ;D

Hmm, dan wint de mijne het toch nog, die zit nog steeds in de envelop, moet eerst verhuizen, dan roffel van binnen en van buiten poetsen, en dan gaan we forumsticker plakken .. hihi (stel je voor dat tie binnenin beschadigt door een verhuisobject ofzo .. oei! )

pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

elianmars

Ik denk dat ik maar forumstickerloos blijf.

Ik had 'm besteld, twee maanden gewacht tot-ie eindelijk arriveerde, opgeplakt en stukje bij beetje zien verdwijnen  :'(

Joris_Scholte

Citaat van: elianmars op 23-03-2006 22:48:56
Ik denk dat ik maar forumstickerloos blijf.

Ik had 'm besteld, twee maanden gewacht tot-ie eindelijk arriveerde, opgeplakt en stukje bij beetje zien verdwijnen  :'(

Bij mij issie ook ooit opgeplakt, beschadigd en de restanten maar weer verwijderd...

pwassink

eveneen vraag : zijn dat andere stickers dan?

ik kreeg een "reverse sticker" dus gelijk aan die van Fgg  voor montage
aan de binnenkant van je ruit, daar zal een ijskrabber, peuteraar
of wasstraat toch geen vervelende/destructieve invloed op uitoefenen ?

pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Joris_Scholte

Citaat van: pwassink op 23-03-2006 23:34:09
eveneen vraag : zijn dat andere stickers dan?

ik kreeg een "reverse sticker" dus gelijk aan die van Fgg  voor montage
aan de binnenkant van je ruit, daar zal een ijskrabber, peuteraar
of wasstraat toch geen vervelende/destructieve invloed op uitoefenen ?

pwassink

Had een 'First Edition', inderdaad niet volledig ijskrabber/wasstraatbestendig.

mehn

Ik heb er 4 gekocht, uit voorzorg.

Bij mij zit er na 2 jaar de eerste nog steeds op  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hen3

Citaat van: mehn op 24-03-2006 06:46:31
Ik heb er 4 gekocht, uit voorzorg.

Bij mij zit er na 2 jaar de eerste nog steeds op  ;D

Bij mij hetzelfde..... al een jaar of 2 denk ik nu (hoe lang bestaan ze?) Nu moet ik zeggen dat ik heel goed met remmenreiniger heb ontvet en de sticker zo geplakt dat de ruitenwisser en net langs gaat.

elianmars

Ik heb de ruit (natuurlijk  ::)) ook goed ontvet, maar na een paar maanden begonnen de eerste letters te verdwijnen.
De laatste restanten zijn het putje van de autowasbox ingegaan, toen de hogedrukspuit er langs ging  :-\

Maar als ik het goed begrijp, zijn er tegenwoordig forumstickers die aan de binnenkant van de ruit geplakt kunnen worden?
Als dat zo is, ga ik er toch maar weer eentje bestellen  :)

mehn

Citaat van: elianmars op 24-03-2006 09:14:44
Maar als ik het goed begrijp, zijn er tegenwoordig forumstickers die aan de binnenkant van de ruit geplakt kunnen worden?

Yep

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: