spoiler v70 hoe en wat

Gestart door alexJ, 22-03-2006 13:34:28

Vorige topic - Volgende topic

alexJ

Hoi.
hoe zit een achterspoiler van een v70 uit 98 gemonteerd en zijn die dingen voor een redelijk bedrag 2e hands  te verkrijgen? Ik heb nog geen succes geboekt..
V70 classic 2.5

Hen3

Dat ligt eraan of je een originele of een imitatie koopt. De originele zit met beugels aan je scharnieren geschroefd en is heel eenvoudig te monteren. Een imitatie zit meestal gelijmd.... daar ben ik persoonlijk niet zo kapot van...

Kijk eens op http://www.estateservices.nl/accessoires.htm

b0nkolok

Citaat van: Hen3 op 22-03-2006 15:19:17
Dat ligt eraan of je een originele of een imitatie koopt. De originele zit met beugels aan je scharnieren geschroefd en is heel eenvoudig te monteren. Een imitatie zit meestal gelijmd.... daar ben ik persoonlijk niet zo kapot van...

Kijk eens op http://www.estateservices.nl/accessoires.htm

Klopt. Er zijn ook modellen met 3e remlicht, maar die zijn niet van Volvo. Je dealer kan er ook eentje bestellen, een originele (OEM).
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Hen3

Citaat van: b0nkolok op 24-03-2006 08:11:06
Klopt. Er zijn ook modellen met 3e remlicht, maar die zijn niet van Volvo. Je dealer kan er ook eentje bestellen, een originele (OEM).

Hoezo? Volvo heeft ze ook met 3e remlicht, op mijn 850 heb ik een originele met 3e remlicht gehad. Die van estateservices zijn zelfs van volvo (staat op de site tenminste)

Eugene

2e hands ergens vinden is een beetje geluk hebben, zo worden in elk geval niet veel aangeboden. Bel eens een aantal autoslopen af, kijk op Ebay en bijvoorbeeld op Marktplaats....

If it's not blown, it sucks...

Hen3

Ik heb die van m'n 850 destijds nieuw via marktplaats gekocht. Er was iemand in Enschede die ze uit Duitsland haalde volgens mij en ik heb 'm bij hem thuis opgehaald. Was wel een stuk goedkoper dan bij de dealer (wel origineel volvo). ik dacht dat ik toen 180 euro betaalde voor een spoiler MET remlicht.

tdidude

Heb 3e remlicht in spoiler zitten.. en spoiler is 100% zeker van volvo.

5 cilinders is meer dan 4

mehn

Citaat van: tdidude op 03-06-2006 15:37:48
Heb 3e remlicht in spoiler zitten.. en spoiler is 100% zeker van volvo.

Yep, jij hebt dan ook een V70. De 850 achterspoiler van Volvo heeft géén 3e remlicht.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

p2V7025T

idd met 3e remlicht is van volvo althans volvo heeft um nieuw geleverd (volgens de bestel bon)bij mijn v70 uit 99
V70 Classic V70 2.5T

I love the sound of a V5 in the morning

Jos Weltings

Hallo,

ik heb een dakspoiler voor mijn 850 op de kop kunnen tikken. Helaas niet in de gewenste kleur. Spuiten bij de spuiter vind ik te duur. Hoe zou het resultaat zijn als ik het zelf zou doen? Dus met een spuitbus en blanke lak.
Iemand hier ervaring mee? 

Turbobiker

Citaat van: Jos Weltings op 07-06-2006 21:44:26
Hallo,

ik heb een dakspoiler voor mijn 850 op de kop kunnen tikken. Helaas niet in de gewenste kleur. Spuiten bij de spuiter vind ik te duur. Hoe zou het resultaat zijn als ik het zelf zou doen? Dus met een spuitbus en blanke lak.
Iemand hier ervaring mee? 

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13352.0

Eugene heeft zijn deurgrepen zelf gespoten, ging goed, dus met een spoiler moet het ook lukken. Dun spuiten tegen druppels.
De Tussenpaus

@®-

heb ik ook gedaan.

Spuiten goed in de blanke lak zetten glad schuren met waterproof p400 schuurpapier en poetsen om de spoiler weer glazned te krijgen

Jos Weltings

Citaat van: @®- op 07-06-2006 21:55:11
heb ik ook gedaan.

Spuiten goed in de blanke lak zetten glad schuren met waterproof p400 schuurpapier en poetsen om de spoiler weer glazned te krijgen

Wat is nu de goede volgorde?