V70R

Gestart door Jur, 30-12-2002 16:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PieT111

#15
CiteerDaar ben ik lekker mee!
Ik hoop dat ze het er weer af kunnen poetsen  ;D
;D

Ga je hem nog een beetje "tjoenen" of hou je hem origineel?
Busje komt zo!

Jur

#16
Ik heb er wel over nagedacht, maar ik weet het nog niet. Ik wil wel een sportuitlaat monteren, maar weet nog niet welke. Ik twijfel tussen die Simons of die Supersprint uitlaat, want van die uitlaat die er nu onderzit is het chromen eindstuk alweer standaard verroest. Die Supersprint heeft vooralsnog mijn voorkeur, maar ik weet niet hoeveel herrie d'r uitkomt, en ik wil het wel een beetje beschaafd houden. Wellicht dat Marc hierover uitsluitsel kan geven. Voorlopig zit er nog 6 maanden garantie op, dus behalve die uitlaat wil ik er nix aan veranderen in die tijd, en heb ik nog mooi ff de tijd om daar rustig over na te denken. Het is ook een automaat overigens, en ik heb al begrepen uit diverse threads dat je het dan toch niet te gek kan maken.

Jur

#17
Mocht ik toch nog beginnen met tunen, dan begin ik eerst met de remmen. Hard rijden is nl. een stuk makkelijker dan hard remmen.

Mellow_yellow

#18
De Simons sportuitlaat is zondermeer een goede uitlaat met een perfecte pasvorm en discrete sportsound. De Supersprint hebben wij nog geen verkocht, maar aangezien die maar 1 demper heeft zal ie ongetwijfeld iets meer "herrie" maken dan de Simons. De Simons-uitlaat is overigens ook bijna helemaal uit rvs, alleen het einddempertje is van gecoat staal. Prijstechnische is Simons de beste keus, maar de brede ovale uitlaatpijp (145mm x 95mm) van de Supersprint spreekt mij ook wel erg aan!   :) Simons is Zweeds en Supersprint Italiaans.... hmmm  ;D

Johann

#19
Supersprint C70 is helemaal RVS, 850 niet als ik de leverancier moet geloven...

Mellow_yellow

#20
Die "C70 Supersprint uitlaat" past ook onder de 850, 855, S70 en V70 t/m bouwjaar '99. Afmetingen en ophangpunten zijn allemaal hetzelfde!

Johann

#21
CiteerDie "C70 Supersprint uitlaat" past ook onder de 850, 855, S70 en V70 t/m bouwjaar '99. Afmetingen en ophangpunten zijn allemaal hetzelfde!

Zeker weten?
Kan ik 'm terug doen als ie niet past??? ;D
SS wil de 850 midden pijp volgens mij niet los van de eindemper leveren.
Alleen als C70 of als 850 set.

Jur

#22
Auto net opgehaald!
Hele dag voor nix zitten wachten, want ze zouden de carkit ff overbouwen, maar dat zijn ze dus vergeten. Zegt die verkoper nog: "Kom je em anders dinsdag halen?" NOU IK DACHT HET NIET!  ;D ;D Zat me de hele week al op deze dag te verheugen, dus dat doen ze volgende week ff.
Nu eerst ff wat eten, en daarna zal ik em ff flink uitlaten!  :D

Reitse

#23
Van harte Jur, en vele roffelende kilometers gewenst! ;D

Jur

#24
Dankjewel Reitse, dat zal wel lukken!  :D
En wat zakt die benzinemeter lekker snel wanneer je over de A12 blaast. Het is maar goed dat Leo de Haas vanavond niet op pad was.  ;D

Joris_Scholte

#25
CiteerHet is maar goed dat Leo de Haas vanavond niet op pad was.  ;D

Ik hoop het voor je  ;) Maar in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Het hele jaar de R in de maand

HaRdCoRe-WeZ

#26
Veel plezier met je nieuwe auto!

DUH M@ZZOL$$

Mellow_yellow

#27
CiteerZeker weten?
Kan ik 'm terug doen als ie niet past??? ;D
SS wil de 850 midden pijp volgens mij niet los van de eindemper leveren.
Alleen als C70 of als 850 set.

Ik baseer het op de Simons-uitlaten, die levert 1 systeem dat past op de 850, S70, V70 en C70. Ik neem aan dat de onderkant van deze auto's dus allemaal hetzelfde is en die C70 Supersprint ook onder de 850 moet passen.

Johann

#28
Volgens mij is de C70 een stuk korter.
De SS heeft verschillende bestel nummers voor de 850 en de C70.
Als je in de catalogus kijkt dan lijkt het of de eindemper korter is maar de midden pijp zonder demper heeft ook een ander bestel nummer.
Mijn gezonde verstand zou zeggen dat de C70 tussen de wielen korter is en niet vanaf 't achterwiel tot de bumper dus in theorie zou de eindemper moeten passen maar ze willen de 850 midden pijp niet apart leveren.

Boom

#29
Heel erg veel plezier in je ontzettend vette bak! wanneer komen er meer foto's??

groet
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...