V70R

Gestart door Jur, 30-12-2002 16:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel_T-5

#45
Volgens mij bedoeld Rob blauwe klokken.
De wijzerplaten van het dashboard zijn alleen in de nieuwste versie van de S60r en V70R blauw. Ik heb ze vandaag bekeken op de autorai.

Marcel T-5

phil

#46
nee hoor, in de R-en uit 98 zitten ook blauwe klokken, tenminste in de mijne wel. In model 99, de 265 pk versie AWD heeft deze ook , samen met het blauwe kleppendeksel. Dit is helaas een andere kop op de motor; past dus niet op de 250 pk versies

Jur

#47
Beesd, 4-02-2003,

*knip*
De handelsbenaming op een kentekenbewijs is altijd gekoppeld aan de uitvoeringscode van het voertuig. De uitvoeringscode staat genoteerd in het Voertuig Identificatie Nummer (VIN) van het voertuig. Het VIN van uw voertuig betreftYV1LW5306xxxxxxxx, de uitvoeringscode staat hierin vet gedrukt. Aan de uitvoeringscode kan maar één handelsbenaming worden gekoppeld.

In 1998 werd voor dat betreffende modeljaar zowel de Volvo T5 Aut. als de Volvo V70R Aut. uitgevoerd met dezelfde motor en dezelfde versnellingsbak, waardoor de uitvoeringscode exact gelijk was. Destijds is aan de uitvoeringscode "LW5306" de handelsbenaming "T-5 AUT." gekoppeld.

U bent wel degelijk in het bezit van een Volvo V70 R, vandaar dat Volvo Cars Nederland een verklaring heeft opgesteld waarin dit vermeld wordt. Naast de verklaring treft u ook een uitdraai (Vehicle Overview) aan van uw Volvo zoals deze in het computerbestand van Volvo Zweden bekend is. Hierop staat bij "Variant" vermeld dat het om een "R-line" variant gaat.
*knip*

Bumper is ooit vervangen met rechterkoplamp en knipperlicht.
"R" waarschijnlijk ooit gepikt. Helaas verkeerd vervangen bij 90.000 beurt door oude "850 R".
Vorige eigenaar heeft andere veren laten monteren, vermoedelijk voor comfort of voor rijden met aanhanger.
Blauwe blokken? Blauwe klokken.  :)

Die van mij hoog?

Mwah...  ;)

Joris_Scholte

#48
Geil fotootje  :P
Het hele jaar de R in de maand