V70R

Gestart door Jur, 30-12-2002 16:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paco

#30
Een hele fijne Unit Jur!!!

Wees er maar trots op... alsjeblieft --->>>  :o :o :o


Johann

#31
Oooohohoooh... :o

denkweb

#32
Bemerk ik daar iemand die jaloers is??

PieT111

#33
Jaloers is misschien niet het goede woord maar ik wordt er wel behoorlijk hebberig van ;D ;D
Busje komt zo!

denkweb

#34
;D ook zo iemand die net iets meer moet hebben als een ander, ik hoor t al!!

Reitse

#35
Donders... da's nog eens een mooie zeg...

Dreamer

#36
.............................................................................


sigh...
Alle hierboven gedane uitspraken zijn op persoonlijke titel.Gelijkenis met werkelijke personen dood of levend berust op toeval.Eventueel kwetsende uitspraken zijn niet als zodanig bedoeld.

PieT111

#37
Citeer;D ook zo iemand die net iets meer moet hebben als een ander, ik hoor t al!!

 ;D Niets menselijks is mij vreemd.
Busje komt zo!

Johann

#38
CiteerBemerk ik daar iemand die jaloers is??

Niet jaloers, wel heel emotioneel....


Mijn oude beestje...

Dreamer

#39
CiteerNiet jaloers, wel heel emotioneel....

Mijn oude beestje...

jij hebt echt iets te klagen met je S60  ;) ;)
Alle hierboven gedane uitspraken zijn op persoonlijke titel.Gelijkenis met werkelijke personen dood of levend berust op toeval.Eventueel kwetsende uitspraken zijn niet als zodanig bedoeld.

Reitse

#40
CiteerNiet jaloers, wel heel emotioneel....

Mijn oude beestje...
Nóg zo'n mooie.... [smiley=cwm30.gif]

Jur

#41
Dank u. Dank u. Ik word er bijna verlegen van.  :D
Maar ik ben er echt superblij mee, en ik hoop er nog jaren mee te doen!!  ;D

Rob_Smit

#42
Inderdaad een superauto!
Dat is nog eens een ander aanzicht ipv al die rotjapanners op de weg! Bruut vermogen in een grote verpakking, en dat met een estatement van een Volvo; een sublieme combinatie!

Al moet ik wel even op de details letten; ik zie R-velgen maar een normale voorspoiler! Zitten er wel blauwe klokken in?? Anders hebben ze je misschien een T5 met R-look verkocht..

Gr/Rob

Jur

#43
Op de foto zit idd de verkeerde bumper er nog onder. Probleem ondertussen verholpen.  ;D

phil

#44
Weet je ondertussen al wat meer over je auto, kvind het alles bij elkaar toch wel vreemd: normale bumper/spoiler, andere R-letter, toch R-interieur, geen R- onderstel: te hoog.
Trouwens blauwe blokken zijn niet origineel, zitten normale zwarte blokken onder standaard :)