s 70

Gestart door kasper2, 23-03-2006 13:11:15

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Citaat van: pwassink op 23-03-2006 21:40:26
Kasper,

kijk anders eens in Holten, bij erik huzen (of op inet dacht ook http://www.erikhuzen.nl LINK werkt nu wel!!..... ) staan een heel stel zo op t oog nette volvo's. Nogmaals ik ken de zaak niet, heb er ook geen ervaring mee. reed er vandaag langs, stond een heel stel volvo's weer.

ook een witte estate s70 voormalig jeweetwelauto ?

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

pwassink

Citaat van: big ben link=topic=12537.msg200708#msg200708 date=1143147225

quote]

Volgens mij moet het dit zijn  ;)http://www.erikhuzen.nl/
Citeer

Yup.. die werkt wel , bovenin ook maar aangepast nu .. Thanks ..

Pwassink

Hen3

Ik ken Erik Huzen wel. Mijn V70 is daar in onderhoud hoewel ik 'm daar niet gekocht heb.
Ik kan 'm van harte aanraden. Enthousiaste mensen met een Volvo-hart en zeker niet te duur.

Doe ze de groeten van me als je er komt....
Op de parkeerplaats ernaast (bij het bedrijf Nido) heb je kans om een forumsticker te spotten  ;D

pwassink

Citaat van: Hen3 op 24-03-2006 08:19:43
Ik ken Erik Huzen wel. Mijn V70 is daar in onderhoud hoewel ik 'm daar niet gekocht heb.
Ik kan 'm van harte aanraden. Enthousiaste mensen met een Volvo-hart en zeker niet te duur.

Doe ze de groeten van me als je er komt....
Op de parkeerplaats ernaast (bij het bedrijf Nido) heb je kans om een forumsticker te spotten  ;D

hmm Hen3 dus jij werkt mee aan de verkorting van de levensduur van het hollandse wagenbestand ? houd natuurlijk ook een hele hoop mensen aan het werk laten we eerlijk blijven..

hihi, zal t eens in de gaten houden, rijd ook vaak die kant op richting vliegveld..

peter wassink

Hen3

Citaat van: pwassink op 24-03-2006 11:55:57

hmm Hen3 dus jij werkt mee aan de verkorting van de levensduur van het hollandse wagenbestand ? houd natuurlijk ook een hele hoop mensen aan het werk laten we eerlijk blijven..

Nee hoor.... aan de verlenging ervan. Wat denk je wat er gebeurt als er niet meer gestrooid zou worden in de winter.....

MarcoV

S70, mooiste type ooit gemaakt!

;D ;D ;D MarcoV  ;D ;D ;D

pwassink

Citaat van: Hen3 op 24-03-2006 15:47:27
Citaat van: pwassink op 24-03-2006 11:55:57

Nee hoor.... aan de verlenging ervan. Wat denk je wat er gebeurt als er niet meer gestrooid worden in de winter.....

Das ook weer waar.. daar heb jij gelijk in .. !

peter wassink