Al eens in VOLVO museum Goteborg geweest ??

Gestart door Ger!, 21-03-2006 13:06:51

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Verder zijn de stadscentra van Göteborg en Malmö de moeite waard, erg gezellig en je kunt er leuk de toerist uithangen. Stockholm schijnt ook heel erg gaaf te zijn.

Ger!

Kijk daar heb ik wat aan. Ik ga dus zeker een bezoek brengen aan het museum en ook het eventueel meenemen van onderdelen is iets waar ik nog niet aan gedacht had.

Ga trouwens met de boot via IJmuiden naar New Castle en daarna verder naar Kristiansand in het zuiden van Noorwegen. Maand later zijn we ter hoogte van Goteborg in Zweden. Lekker een maand roffelen.......

Groet,
Ger!

Frans Harkema

Citaat van: Joris_Scholte op 22-03-2006 12:24:52
Stockholm schijnt ook heel erg gaaf te zijn.

Yep, klopt! Zeker de oude binnenstad is heel gezellig.  ;D

Het is alleen dat de mensen in Göteborg een ander (beter) gevoel voor humor hebben dan in Stockholm. Waarom? Geen idee, maar dat was enkel en alleen mijn ervaring. Engelse humor slaat wel aan in G. maar in S. staan ze onnozel te kijken.... ::)

llinssen

Citaat van: Frans Harkema op 22-03-2006 22:54:14
Citaat van: Joris_Scholte op 22-03-2006 12:24:52
Stockholm schijnt ook heel erg gaaf te zijn.

Yep, klopt! Zeker de oude binnenstad is heel gezellig.  ;D

Het is alleen dat de mensen in Göteborg een ander (beter) gevoel voor humor hebben dan in Stockholm. Waarom? Geen idee, maar dat was enkel en alleen mijn ervaring. Engelse humor slaat wel aan in G. maar in S. staan ze onnozel te kijken.... ::)

Engelse voorouders?  ;D
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.