Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

hendrik32

peteRRR

Goede en nette update met een prachtige kleur Ben. :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

big ben

Citaat van: grijzev70tdi op 12-09-2012 18:15:58
Netjes Ben! Dat blauw ziet er leuk uit! Merk je verschil met rijden met deze steun?

Citaat van: tom480 op 12-09-2012 18:17:37
Leuke upgrade :).
Dreunt dat niet aardig door?
Tom, Jasper :  Geen idee  ::) ga straks wel even een proef rondje rijden  ;D
en Peter ik "moet" wel een beetje in kleur blijven, de oude ligt nog in de schuur.
Ik kan nog wissellen ;)

UserID6342

Netjes gedaan Ben  :eusa_clap: :eusa_clap:  Het doordreunen van de blauwe zal heel erg meevallen, hooguit voel je de motor iets meer stationair lopend.  De paarse steunen zijn een stuk harder wat dat betreft.

850 T5 Freak

Ziet er weer keurig uit Ben!

Citaat van: Dirk342 op 12-09-2012 19:36:33
Netjes gedaan Ben  :eusa_clap: :eusa_clap:  Het doordreunen van de blauwe zal heel erg meevallen, hooguit voel je de motor iets meer stationair lopend.  De paarse steunen zijn een stuk harder wat dat betreft.

Klopt helemaal  :D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Taranis

Dat rubber is wel een beetje gaar ja ;D

big ben

Het vervolg:
Net terug van 2 uurtjes "klussen" met dank aan mijn "prive" monteur   :eusa_dance: :

De injectoren gewisseld voor gereinigde exemplaren:

374.000 km later:

De achterveren estate -4 cm en schokbrekers (volvo sachs) vervangen, injectoren prefentief gewisseld met gereinigde exemplaren.
Natuurlijk mogen foto's niet ontbreken  :D

Eerst die kapot gedraaide moer even een handje helpen:

Dan maar zo....

Dit waren oa de booddoenders, het is opgelost met een M10 bout met een borgmoer  :)

Hier was het allemaal om te doen, van het midden van de naaf tot aan de rand van het spatbord 32 cm rondom :eusa_dance:

Monteur kijkt tevreden toe:

Alleen nog even Alter 2 koffer bekleding op de kop tikken en dan ............ ben ik klaar   :-\ ;D

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

verron

Citaat van: Jack v op 18-09-2012 22:30:20
maar 1 ding op aan te merken:

:eusa_clap:

Jij heb ook altijd wel wat aan te merken he Jack  ;D

Nice job  :eusa_clap:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Boeijke

peteRRR

Netjes weer Ben,is er nog verschil te merken in het rijgedrag met de injectoren wissel.
Kan de koffer deksel niet nog een tikkie zakken?

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

razorx

Het blijft een juweel om te zien. Vooral omdat je hem helemaal Alter-I houdt van de buitenkant
Die koplampen en achterlichten helemaal ouderwets lompe Volvo stijl. Maar dan net even die velgen de uitlaat, de verlaging.

Subtiel en geraffineerd.

Mooi werk weer en voor mij ben je een forum icoon!

big ben

Citaat van: peteRRR op 18-09-2012 22:37:48
Netjes weer Ben,is er nog verschil te merken in het rijgedrag met de injectoren wissel.
Kan de koffer deksel niet nog een tikkie zakken?

Groet.

Bedankt mannen  :D, wat betreft de injectoren wissel, Jack had in zijn blog(k) ook een wissel gedaan ,en mijn interresse was gewekt  ;).
Achteraf had ik deze al in mijn 20 v zitten  :eusa_whistle:, maar het kan nooit kwaad om een paar schone te monteren.
Voor mijn gevoel is het blok wat "helderder" . Wat de kofferdeksel betreft, dit stoort mij ook wel een klein beetje eigenlijk, hiervoor moet ik een keer de hoedenplank eruit halen en bijstellen. Erwin(haasje)  heeft hier wat over geschreven  :D.
Verdorie nog niet klaar met dat ding....... ;D

Citaat van: razorx op 19-09-2012 01:30:45
Het blijft een juweel om te zien. Vooral omdat je hem helemaal Alter-I houdt van de buitenkant
Die koplampen en achterlichten helemaal ouderwets lompe Volvo stijl. Maar dan net even die velgen de uitlaat, de verlaging.

Subtiel en geraffineerd.

Mooi werk weer en voor mij ben je een forum icoon!

Mooi compliment Yits  :eusa_clap:

UserID6342

Sluit me helemaal aan bij de vorige posters.  Wat is en blijft die auto geweldig om te zien !  Ik heb het al vaker gezegd, maar hij ziet er echt super uit Ben  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:. Is een genot om naar te kijken zo !

grijzev70tdi

Mooi Ben! Ziet er netjes uit :D

Wanneer komt het andere projectje? :D
Grolsch, het klinkt al lekkerder